Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


VIDEO: Pepsi vs. Cola. Obsah kelímku poznal v testu iDNES.cz každý druhý

  17:00aktualizováno  17:00
Server iDNES.cz se inspiroval novou srovnávací reklamní kampaní společnosti Pepsi, která v létě v Česku nechá zájemce ochutnávat neoznačené kolové nápoje. V redakčním testu osm náhodně vybraných lidí ochutnalo v centru Prahy dva kelímky. Polovina z nich poznala, ve kterém je Pepsi a kde Coca-Cola.

Čtyřem účastníkům chutnala víc Coca-Cola a dvěma Pepsi. Dva nám řekli, že jim nechutná ani jedno. „Přijde mi kyselejší,“ říká o Coca-Cole jedna z dotázaných. „Tohle je sladší,“ hodnotil konkurenční limonádu muž ve středních letech.

Pepsi útočí na konkurenci, před sezónou spouští srovnávací kampaň

Většina dotazovaných nejdříve uvedla, že v restauracích pije nejradši vodu. Colové nápoje podle nich nejsou zdravé a jsou příliš sladké.

Srovnávací kampaň zkoušela Pepsi už loni v sousedním Polsku. „Taste Challenge v loňském roce se zúčastnilo zhruba 140 000 lidí. Z toho Pepsi, jako colový nápoj s lepší chutí, si vybralo 60 procent,“ říká generální ředitel PepsiCo ČR a SR Josef Neumann.

Nová reklama Pepsi je založená na starém testu z osmdesátých let. Příznivci Coca-Coly dostali ochutnat neoznačené colové nápoje, opakovaně ale dávali přednost Pepsi. Coca-Cola v reakci na výsledek změnila původní recepturu. Poté, co se milovníci nápoje začali bouřit, se ale vrátila k té původní. Výsledky podobných testů ale může ovlivňovat to, že ochutnávači vypijí jen několik loků a ne celou plechovku či láhev.

Autor:



Nejčtenější

Diesely nikdo nechce. V britských automobilkách hrozí masivní propouštění

(Ilustrační snímek)

Pracovníci automobilového průmyslu ve Velké Británii mají důvod k obavám. Snaha o ukončení provozu dieselových vozidel...

Brity pobouřila cibule v plastu z Lidlu. Mayová vyhlásila odpadu válku

Lidl začal prodávat loupané cibule v plastu. Zákazníci krok kritizují.

Britové na sociálních sítích kritizují diskontní řetězec Lidl za to, že začal prodávat loupanou cibuli v plastových...



PŘEHLEDNĚ: Bankovní účty pod kontrolou. Startuje revoluce v bankovnictví

internetové bankovnictví, platba, internet, účet, banka, počítač, peníze

Bankovní trh se o víkendu výrazně promění. V sobotu totiž začíná platit nový zákon o platebním styku, který finančním...

Spodničkáři Jejího Veličenstva přišli o licenci. Kvůli pikanteriím v knize

Britská královna Alžběta II. na garden party v zahradách Buckinghamského paláce...

Společnost Rigby & Peller měla výsadní postavení – dodávala luxusní spodní prádlo přímo do Buckinghamského paláce. S...

Rasistická kampaň H&M má dohru. Řetězec zavírá obchody v Jižní Africe

Rasistická reklama společnosti H&M.

Reklama švédské oděvní společnosti H&M s černošským chlapcem v mikině „nejhustší opice v džungli“ vyvolala v Jižní...

Další z rubriky

Hüner pokračuje v čistkách. Marketingový expert ČSSD končí ve vedení ČEPS

Vítězslav Kulich

Ministr průmyslu a obchodu Tomáš Hüner (za ANO) odvolal z představenstva provozovatele energetické přenosové soustavy...

Lidl hledá další místa pro své prodejny, objeví se i v centrech měst

(Ilustrační snímek)

Německý diskontní řetězec Lidl loni soustředil síly hlavně na modernizaci prodejen. Letos navíc pro ně hledá nové...

Česká pošta přidá zaměstnancům. Mzdy navýší o 7,1 procenta, rozdá odměny

(Ilustrační snímek)

Česká pošta navýší od dubna zaměstnancům tarifní mzdy o 7,1 procenta. Dohodla se na tom s většinou odborových...

Najdete na iDNES.cz