Diskuze
Konec Zátopků v drážní flotile. Ťok chce vrátit problémové mašiny
Děkujeme za pochopení.
M59i19r56o24s65l53a80v 36Z96i11k69m57u81n83d
Nemám potřebu dělat advokáta "Škoda Werke Pilsen", jak jsme fabrice říkali. Před více než třemi desítkami let byly podobné problémy s lokomotivami 163 & 363 (s tehdejším označením E 499.3 (inventární čísla 021 a výše) a ES 499.1 (inventární čísla 043 a výše).
V zimě 1986/1987 ze 20 pražských lokomotiv 163 stálo 17 ... náhradou byly lokomotivy pro nákladní dopravu řadu 123 (ex E 469.3), resp. českotřebovské lok E 499.1 (ex 141).
Řada problémů byla i s dvousytémovými lokomotivami 363 později rekonstruovanými na řadu 362 ...
V současné době patří tyto lokomotivy k nejspolehlivějším vozidlům.
Pravda, tehdy se reklamace závažnějšího charakteru vyřizovaly na úrovni FMD, běžné reklamace řešilo depo na úrovni technika s garančním servisem výrobce. A na základě stížnosti na problémy lokomotivami se jejich řešením přímo u výrobce zabývali tři ministři tehdejší federální vlády a výsledek se dostavil ...
Pan ministr by měl navštívit servisní základnu pražského depa ve Vršovicích, které vzniklo v souvislosti se stavbou dráhy Františka Josefa I. kolem roku 1870 ...
Když jsem v roce 1994 absolvoval exkurzi do německého depa ICE Hamburg Eidelstedt a srovnal to s poměry panujícími v českých lokomotivních depech téměř mi ukápla slza.
Od Českých drah se požadují výkony na světové úrovni, ale technické zázemí pro údržbu lokomotiv se odehrává v objektech pamatujících dobu c.k monarchie.
„Moderní" depo na odstavném nádraží v Praze je „staré" jen 50 let ... ve srovnání s technickým zázemím v Německu a Švýcarsku v podstatě středověk ...
D41a22n50i56e82l 43V74á64c73h79a22l
Mne prijde, ze si pan Tok jeste neuvedomil, ze uz je po volbach. To jeho reseni je proste genialni
V36l78a15d35i86m87í51r 53F90i28b45i78g73e84r
Geniální na vyvolání další arbitráže
L40i13b62u39š25e 22V10r57á17n11o38v82á
Opět článek podle stejné idnes noty. Tomuhle říkám objektivní článek, vysvětlující a nepoškozující. https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/2331376-konec-velke-zeleznicni-kapitoly-rok-2017-uzavrel-trapeni-cd-s-lokomotivami-do-nemecka Je už trochu starší, ale vysvětluje celou cestu lokomotiv a to né způsobem jsou předražené a nepojízdné.
V92l76a39d73i75m10í20r 23F28i14b90i65g94e43r
Ťok je drsnej, ale měl by spíš vyměnit neschopné vedení ŘSD, které není schopné slušně jednat s majiteli pozemků a když už je hotovo tak vysoutěží stasvbu tak, že se staví 2x déle než je potřeba dostupnými technologiemi
P76e71t51e39r 22S34t58u66d22e16n39í34k
Kdo vi jak stat napsal zadani a smlouvy? Dle toho, ze stat prohral soud tak zrejme ne moc vyhodne. Soud rozhoduje na zaklade smluv, ne na zaklade pocitu a dojmu.
P31e53t16r 19Š54o60l23c
Nějak jsem nepochopil, co chce autor článku sdělit. Poreferovat o české 109E, postesknout si na 3 roky starou záležitost, sdělit, že ŠKODA vyrábí modernější úpravu pro Německé dráhy, nebo co by pan ministr rád.
Michochodem 109E mají všechny náležitosti, aby mohly jezdit v Německu. A to že nejezdí, je chyba provozovatele, tedy ČD. Na druhou stranu je nutno podotknout, že Německý drážní orgán vše záměrně komplikuje a preferuje své výrobce.
M88a71r13t72i73n 27K84o58u48š59a
Vážení nádražáci, když se podíváte do historie většiny parních řad, nad kterými nyní pomlaskáváte, zjistíte, že většina z nich také byla doladěna v provozu.
Má to ale zásadní podmínku, že dráha spolupracuje a není podplacená konkurencí, o novinářích už vůbec nemluvě.
M86a46r15t32i53n 56K13o13u72š52a
Možná by to chtělo spolupracovat s výrobcem.
Je vidět, že přihlouplí nádražáci nechápou jak je důležité udržet vývoj doma.
Možná by to pro tento účel chtělo přestat biflovat jízdní řád a značení vagonů a nechat si od někoho vysvětlit co to znamená něco takového navrhnout.
I76v75a33n 40H13o96l33a54s
> přihlouplí nádražáci nechápou jak je důležité udržet vývoj doma
Oni to v tomto oboru a při těchto "obrovských sériích" nechápou i mnozí nepřihlouplí nenádražáci.
D62a85n97i49e55l 35A94d73a52m
Siemens má hodně dlouhé prsty. Dokáže konkurenci likvidovat i prostřednictvím ministerstva.
J60a95n 83H96a69v73r76d83a
jakože Škodě nefungují její výrobky a to jsou ty dlouhé prsty Siemensu?
větší blábol jsem opět nějakou dobu nečetl
R48o58m26a70n 23S21m15a71t82a92n35a
Nejakým omylom sa 2 kusy týchto šmejdov dostalo na Slovensko, kde sú dlhodobo vyradené z prevádzky pre permanentné problémy systémov a nekvalitu výroby. Dúfam, že ich dodnes ZSSK nezaplatila a budú vrátené škodovke na zošrotovanie. Ale národný dopravca sa asi už poučil. Siahol po Vectronoch a je pokoj. Podobne ako škodovky dopadol aj projekt zo Slovenska, keď vyrobili funkčný prototyp motorového typu lokomotívy, na ktorú dostali na strojárskej výstave v Brne dokonca cenu za dizajn. Do Brna ešte loko prišla po svojich, nazad ju už museli odtiahnuť. Dnes hrdzavie v depe vo Vrútkach a je možné ju "obdivovať" z vlaku na tratu ZA - KE.
https://www.etrend.sk/firmy/lokomotivy-martinskej-mechatronickej-zapadaju-prachom.html
M75i46r35o53s17l70a33v 71T38i60š51e40r
To je zase názor. Peršingy stály prvních několik let taky za prd. A teď jsou to snad nejspolehlivější mašiny, co ČD vedou. Spíše z toho smrdí nějaká zaprděnost (což dokazují i přiložené odkazy), ale tak nikdo slovákům nebrání vyrobit si vlastní skvělé lokomotivy - jen je škoda, že ještě nikdy nikdo žádnou neviděl.
Řady 109E bylo vyrobeno a jezdí tak málo kusů, že nějaké vychytávání vad asi nikdy neskončí. A bohužel je poruchová opravdu docela dost. Ale rozhodně to není "šmejd".
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...
Kryptopodvodník Bankman-Fried dostal 25 let. Zpronevěřil osm miliard dolarů
Americký soud poslal zakladatele zkrachovalé kryptoměnové burzy FTX Sama Bankmana-Frieda na 25 let...
Palubní personál rakouských aerolinek stávkuje, dotýká se to i spojů s Prahou
V Rakousku ve čtvrtek začala 36hodinová stávka palubního personálu aerolinek Austrian Airlines...
Pěstitelé v problémech. Cena vína prakticky neroste a jeho spotřeba klesá
Spotřeba tichých vín, tedy ne šumivých ani perlivých vín, v České republice v loňském roce dál...