Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

I největší automobilka šetří. Toyota vypnula dva výtahy ve své centrále

  13:21aktualizováno  13:21
Japonská společnost Toyota Motor, která je největším výrobcem automobilů na světě, se v rámci úsporných opatření rozhodla vypnout dva z osmi výtahů ve svém tokijském ústředí. Podle automobilky má tento krok zaměstnancům připomínat snahu podniku o posilování konkurenceschopnosti.

Ilustrační foto. | foto: Profimedia.cz

„Klíčovým cílem vypnutí výtahů je zvýšit uvědomělost zaměstnanců a připomenout jim odhodlání Toyoty zvyšovat konkurenceschopnost prostřednictvím omezování plýtvání,“ uvedla podle serveru BBC firma. „Pomůže to rovněž ochraně životního prostředí,“ dodala.

Toyota ve svém ústředí v rámci úsporných opatření kromě vypnutí dvou výtahů rovněž upravila nastavení klimatizace. Podobné kroky automobilka podle BBC podnikla již během finanční krize v roce 2008. „Tato politika není nová,“ upozornila automobilka. Neupřesnila však, jak velké úspory by tato opatření měla přinést.

Toyota v květnu oznámila, že v uplynulém finančním roce, který skončil 31. března, zvýšila čistý zisk o šest procent na rekordních 2,31 bilionu jenů (560 miliard korun). Zároveň však uvedla, že v nynějším finančním roce očekává propad zisku až o 35 procent, a to zejména kvůli silnější domácí měně, která podkopává její konkurenceschopnost na zahraničních trzích.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Pilotní kabina airbusu A320 (ilustrační snímek)
Problémy Ryanairu jsou jen špičkou ledovce. Svět hledá 600 tisíc pilotů

Potíže Ryanairu s nedostatkem pilotů jsou předzvěstí globálních problémů. Světové aerolinky začínají být v úzkých se sháněním pilotů, kteří mají nahradit...  celý článek

Vývoj Dow Jonesova indexu na obrazovce v newyorské burze (17. října 2017)
Dow Jones posílil na nový rekord, překonal hranici 23 000 bodů

Akcie v USA pokračují v lámání rekordů. Dow Jonesův index, který zahrnuje třicet předních amerických podniků, v úterý poprvé překonal hranici 23.000 bodů....  celý článek

Máme vlastní značky, ukazuje slovenský Lidl v nových spotech - špagety
VIDEO: Slovenský Lidl provokuje. Dobírá si ceny značkových produktů

Reklamní kampaně německého obchodního řetězce Lidl provází jedna kontroverze za druhou. V nejnovější kampani na Slovensku se řetězec snaží posílit pozici...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.