Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Vaše kufry dorazí za tři dny, oznámil Travel Service cestujícím

  13:53aktualizováno  13:53
Po zpožděných odletech z Itálie a Egypta před deseti dny řeší dopravce Travel Service další nepříjemnost. Většině ze 180 cestujících, kteří přiletěli v úterý z dovolené na Kanárských ostrovech, nedorazily kufry. Dopravce je očekává v pátek a bude je klientům rozvážet.
Letiště Praha. Ilustrační foto

Letiště Praha. Ilustrační foto | foto:  Jan Zátorský, MAFRA

Letadlo se sto osmdesáti cestujícími linky QS2013 přistálo v úterý krátce po půlnoci v Brně. Většina lidí byla zaskočena, na zavazadlový pás totiž přijelo jen dvacet až třicet kufrů.

„Z letištního rozhlasu se ozvalo, že se omlouvají, ale aby nedošlo k přetížení letadla, většina zavazadel nebyla naložena a přiletí později,“ sdělil iDNES.cz Antonín Wižďálek, jeden z řady Čechů, kteří se svého zavazadla nedočkali.

Posádka poškozené klienty vyzvala, aby podepsali zjednodušený reklamační formulář, žádné potvrzení však nedostali a nebylo jim ani vysvětleno, co se s jejich kufry stalo. Dozvěděli se jen, že dorazí v pátek.

Travel Service potíže připouští, ale detaily si nechává pro sebe. „Z provozních důvodů nebyla naložena zhruba třetina zavazadel na letišti Tenerife (linka QS2013 Tenerife – Brno). Tato část zavazadel bude přepravena zpět nejbližší možnou linkou do České republiky v pátek a zavazadla budou rozvezena jednotlivým cestujícím,“ vysvětlila Vladimíra Dufková, mluvčí dopravce, s nímž většina Čechů létá na dovolenou.

Wižďálek poslal po návratu z dovolené společnosti stížnost a zároveň požádal o kompenzaci. V zavazadle si totiž vezl potraviny, které se tak zkazí, například šunky a sýry. Odškodné ale v tomto případě uplatňovat nemůže.

„Dopravce dle přepravních podmínek neodpovídá za případnou ztrátu nebo poškození předmětů podléhající rychlé zkáze. U zpožděného zavazadla cestující nemá nárok na finanční kompenzaci, pokud je v místě příletu rezidentem,“ vysvětlila společnost.

Travel Service čelil stížnostem některých cestujících z jiných důvodů už před deseti dny. Dvakrát se totiž stalo, že letadlo mělo z technických příčin zpoždění. Zatímco u zpožděného letu z Egypta firma zajistila klientům náhradní ubytování a stravu, na odlet z italského letiště Lamezia Terme čekali klienti cestovních kanceláří Fischer a Exim Tours šestnáct hodin (psali jsme zde).

Takhle putují zavazadla na letišti:

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Ryanair ve velkém promazal letecké spoje, Prahy se to týká už za týden

Irská nízkonákladová letecká společnost Ryanair zruší v příštích týdnech až 50 letů denně. Už zveřejnila úplný seznam stornovaných spojů, a to od třetího...  celý článek

Dopravce Ryanair nakupuje nové letouny Boeing 737 MAX.
Pracujte ještě 10 dní a dáme vám 300 tisíc bonus. Piloti Ryanair odmítli

Skupina pilotů irské nízkonákladové letecké společnosti Ryanair odmítla bonus, který jim vedení podniku nabízí oplátkou za změnu dovolené. Místo toho požadují...  celý článek

Bourání severního železničního mostu na hlavním nádraží v Plzni. (18. dubna...
Největší železniční tendr padá. Zakázku za 3,5 miliardy zrušil ÚOHS

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zrušil výsledek tendru na modernizaci železničního uzlu v Praze za 3,5 miliardy korun. Správa železniční dopravní cesty...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.