Try Me Zona chce lidi učit nakupovat na internetu

Do projektu jakéhosi internetového obchodního domu Trymezona.cz se sdružilo několik velkých nadnárodních firem, jako např. Citibank, DHL, Oracle, Sun Microsystems, český Aliatel a některé další. Kupující si mohou vybírat z nabídky knížek, videokazet, kinofilmů, triček a dalšího sortimentu, které nabízí partnerské obchody. Cílem je seznámit veřejnost s výhodami elektronického nakupování a to od objednání zboží až po jeho doručení. Projekt firmy představily už v říjnu na brněnském veletrhu Invex. "My i naši partneři jsme byli překvapeni úspěchem projektu, který předčil naše očekávání," řekl Tomáš Rychecký, viceprezident společnosti Citibank.

"Během pěti dnů jsme zaznamenali celkem 1 793 úspěšně provedených transakcí Díky tomu jsme se rozhodli uvést projekt do reálného prostředí," dodal.

"Projekt přesně zapadá do současné globální strategie společnosti DHL, pro kterou je rozvoj služeb v oblasti e-commerce jednou z priorit," vysvětlila obchodní strategii kurýrní služby DHL její marketingová ředitelka Lucie Jandová.

Po registraci a volbě klíčového hesla obdrží zákazník potvrzení od Citibank. Pak už může navštívít některý z partnerských obchodů. O dodání se během dvou až tří dnů postará zdarma DHL.

Pro větší pohodlí při častějších nákupech připravila Citibank internetovou platební kartu Juice Pay, kterou v současné době akceptuje již mnoho internetových obchodů.

Platební karta Juice Pay