Diskuze
KOMENTÁŘ: Uber prohrál, ale jsou tu další a méně centralizované služby
Děkujeme za pochopení.
K37a78r86e42l 18F16a98j37t
Ježíši to je srdceryvný článek ... a není náhodou fakt, že pokud by služby typu Uber začali zprostředkovávat nikoli fiktivní spolujízdu, ale licencované řidiče (taxikáře), tak se ukáže, že nemají vůbec čím konkurovat. Resp. nebudou moci, protože se najednou v praxi ukáže, že nestačí jen mobil, auto a řidičák, ale je potřeba dodržovat spoustu předpisů a povinností. A náklady na ně převýší budget daný současným rozdílem cen. Konkurenční výhodou pak bude max. centrální aplikace pro více míst. Btw. je stejně zvláštní, že Uberu jako takovému nepodařilo dosud ani zdánlivě přiblížit něčemu jako je zisk a to při gigantické kumulaci ztráty. Takže ono by mu vlastně možná to ořezání nákladů organizátora/neorganizátora přepravy a pokračování pouze ve formě tržiště příležitostí s minimem služeb nakonec pomohlo
O63d83s17t24r73a67n11ě61n33ý 94U67ž31i18v36a64t41e69l
M44a69r88t86i87n 62S36e60d12o35n48a
Autor clanku ma kratkou pamet nebo je lhar.
1) V testech taxiku Uber nekoncil vzdy na prvnim miste
2) Nikdo nema nic proti tomu aby Uber podnikat (pouziti aplikace, fakturace), vadi jeho nekale obchodni praktiky, diky kterym na nizsi naklady (nebyl nutnost mit zivnost, absence placene koncese, absence pojisteni vozu pro taxi, atd).
P69e95t77r 19Č91e82r70v67e52n95ý
No, nekončil, protože má dynamickou tvorbu cen a tak ve špičce cena přepravy vycházela výrazně dráž. Zato však je férový ke všem. Nezneužívá situace. Nenatahuje ochmelky a cizince neřkuli nalité cizince...
M30i36l57a34n 45H92l67a39d40k71ý
Když vidím v televizi, jak se ti chudáci, poctiví kaxikáři brání Uberu, tak přemýšlím, jak se asi kdysi bránili drožkaři, když se objevili první taxíky. To muselo být řevu, jak oni se musí starat o koně, živit ho, chodit s ním k veterináři a ti zlí taikáři vypnou po práci motor a nemají žádné starosti, při jízdě čoudí a otravují vzduch ... Když si taxikář nevidělá, ať přejde pod Uber hotovo.
O27n96d47ř27e22j 48F10r57a56n22c
Otázka je, kolik lidí bude ochotných oželet pohodlí, které jim ta decentralizace sebere. Podle mě je při současné úrovni technologií cesta v tom, že padne veškerá regulace a zákazník bude mít dvě možnosti. Buď si vzít taxík renomované firmy, která bude nabízet automaticky kontrolu přes nějakou navigační aplikaci přímo v autě, nebo si vezme noname taxík a domluví si cenu předem podle toho, co si sám najde ve své navigaci v telefonu. Jsme snad svéprávní a nemusí nám stát regulovat všechno...
O48d29s41t64r55a84n75ě48n46ý 67U22ž45i48v17a22t63e50l
O94n94d96ř29e39j 87K30r71y57š60t95o52f
hm tak socka se vydala do NY zaběhnout si maraton a neměla na rikšu -
P81e23t21r 40L57á11z94n91i78č59k26a
Uber je fajn. Ne druhé straně se kromě decentralizovaných dopravních platforem doufám můžeme těšit i na decentralizované obchodní platformy, které nás zbaví drahých a leckdy zbytečných prostředníků, jako je například společnost Cyrrus s korporátními atributy, atd...
M52i15c60h36a81l 59K97u68d16l94á87č32e66k
Hlavní ekonom, asi VŠ , jistě s nadprůměrným platem co utíká bez placení....Co dodat, typický Čecháček co si nevidí na špičku nosu. Ano budoucnost je v aplikacích co obcházejí centrální vládu, všichni budeme melouchařit, kupovat nezdaněné výrobky a služby. Stát bude mít čím dál méně prostředků a přestane plnit svoji úlohu. A co dál ? Svět jen pro mladé, zdravé a všehoschopné, jako je pan hlavní ekonom.
D33a56n80i86e47l 22S29c84h90n77i75t14z56e79r
Bez placení? Přečtěte si to jeste jednou prosím.
M85a52r81e32k 96V34e98s75e62l84ý
Ten clanek je celkem o nicem. Jen zvlastni zkusenosti bych k tem prikladum dodal toto: Ve Washingtonu jsem kombinoval MHD a Uber nebot pri 4 lidech to bylo cenove srovnatelne a MHD (zvlast metro) tam nema tak hustou sit. Ovsem v New Yorku by mne nenapadlo na Manhattanu vyuzit cokoliv jineho nez metro. Uber tam byl daleko drazsi a MHD ma tak hustou sit, ze se clovek dostane kamkoliv a to levneji a rychleji.
I96v12o 36Ž85i82ž71k93a
Když jsem v jedenáct večer dorazil na mezinárodní letiště do Dallasu, tak jsem byl za Uber moc rád. Za 2 minuty přilej černoch a za 10 minut jsem byl v hotelu. Na druhý den už jsem zkombinoval autobus s dráhou, ale v tu dobu to prostě nešlo. Navíc první jízdu jsem měl zdarma, tu zaplatil Uber ze svého. Dal jsem pouze 5$ černochovi do kapsy a 2$ za výjezd z letiště, protože mu nefungovala karta.
O79n73d38ř55e78j 11K73r54y85š83t96o62f
jj proto taky dělá Vachmajstra na maratoonu
R32a89d45e85k 43D11o28l83e23ž44a40l
Arcade City je hoax, ať si o tom autor něco zjistí.
Ale ano, dopadne to tak, stejně jako po Napsteru přišly služby zcela bez centrálního serveru, a ty pak už vypnout nejde. Tzn. přijede nejbližší řidič a zaplatíte přímo jemu v bitcoinech. Nic centrálního nebude.
J12o71s23e14f 26B30r53o34ž47e16k
Proč v bitcoinech? Pochybuji, že bude mít problém vzít ode mě standardní místní měnu.
Ale ano, velmi rychle skutečně bude jen platforma na objednání a smluvní cena bez centrálního řízení - na bázi spolujízdy.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...