Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

UniCredit bank strhla klientům několikrát peníze z účtu

  16:42aktualizováno  16:42
Téměř dvaceti klientům strhla UniCredit bank během pondělí mnohem víc peněz, než měla. Při platbě za mobilní služby nebo při zadávání příkazu k úhradě jim odchozí platbu zaúčtovala kvůli technické chybě několikrát po sobě.

Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Podle čtenáře iDNES.cz kvůli tomu některým klientům zmizely z účtu dokonce všechny peníze.

"Dnešního dne došlo v bance UniCredit k problémům se systémem. Ty měly za následek, po zadání jednorázového platebního příkazu prostřednictvím mobilního bankingu, opakované odesílání částky na účet příjemce, a to až do úplného vyčerpání prostředků," napsal redakci čtenář.

Podle UniCredit bank se problémy dotkly jedenácti klientů při dobíjení předplacených SIM karet a sedmi, kteří zadávali platbu přes internetové bankovnictví.

"Během dnešního dne jsme zaznamenali (u výše zmíněných klientů, pozn.red.) problém, kdy došlo k chybné multiplikaci při účtování částek. Tento problém byl k dnešní 15. hodině vyřešen. Klientům se tímto omlouváme za případně komplikace," uvedl mluvčí banky Tomáš Pavlík.

Peníze, o které klienti přišli po chybném zaúčtování, banka připsala zpět na jejich účty.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.