Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

UniCredit bank strhla klientům několikrát peníze z účtu

  • 69
Téměř dvaceti klientům strhla UniCredit bank během pondělí mnohem víc peněz, než měla. Při platbě za mobilní služby nebo při zadávání příkazu k úhradě jim odchozí platbu zaúčtovala kvůli technické chybě několikrát po sobě.

Podle čtenáře iDNES.cz kvůli tomu některým klientům zmizely z účtu dokonce všechny peníze.

"Dnešního dne došlo v bance UniCredit k problémům se systémem. Ty měly za následek, po zadání jednorázového platebního příkazu prostřednictvím mobilního bankingu, opakované odesílání částky na účet příjemce, a to až do úplného vyčerpání prostředků," napsal redakci čtenář.

Podle UniCredit bank se problémy dotkly jedenácti klientů při dobíjení předplacených SIM karet a sedmi, kteří zadávali platbu přes internetové bankovnictví.

"Během dnešního dne jsme zaznamenali (u výše zmíněných klientů, pozn.red.) problém, kdy došlo k chybné multiplikaci při účtování částek. Tento problém byl k dnešní 15. hodině vyřešen. Klientům se tímto omlouváme za případně komplikace," uvedl mluvčí banky Tomáš Pavlík.

Peníze, o které klienti přišli po chybném zaúčtování, banka připsala zpět na jejich účty.