Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Uživatelé Dattelkabelu zaplatí více za televizi

  23:38aktualizováno  23:38
Uživatelé kabelové televize Dattelkabel budou od Nového roku platit více za televizní programy i připojení k internetu. Za běžnou nabídku třiceti programů bude společnost UPC, která v létě Dattelkabel koupila, místo 157 korun účtovat už od prvního ledna 378 korun. Za filmový kabel HBO si zájemci připlatí dalších 278 korun. Tyto vyšší ceny se dotknou asi 55 tisíc zákazníků Dattelkabelu. Přes dva tisíce dvě stě z nich si bude muset od Nového roku připlatit také za připojení k internetu pomocí rozvodů kabelové televize.

Měsíční paušál s poplatkem za využívání modemu bude stát od počátku příštího roku 978 korun. Je to o 280 korun více než stávající cena. Důvodem zvýšení cen jsou ztráty, jež firma UPC zaznamenala po převzetí Dattelkabelu. Od června, kdy k němu došlo, utratila tato firma měsíčně o 2,5 milionů více, než vybrala za služby.

"Srovnáváme ceny na úroveň našich ostatních zákazníků,"vysvětlil zvýšení cen František Malina ze společnosti UPC. "Doposud šlo vlastně o dumpingové ceny, které nyní dostaneme na úroveň provozních nákladů," dodává Malina.
"Po převzetí Dattelkabelu jsme také museli investovat do jeho zastaralé sítě. Letos to bude zhruba patnáct milionů korun," říká Malina.

Autor:


Témata: poplatek, HBO, Rozvod, UPC


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.