Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V Číně se za pololetí prodalo téměř o polovinu víc škodovek

  9:47aktualizováno  10:28
Prodej vozů Škoda za první pololetí v Číně včetně Hongkongu vyskočil meziročně o 46,2 procenta. Prodalo se 46 144 aut české značky, uvedl dnes její mateřský koncern Volkswagen. Navzdory hospodářské a finanční krizi vzrostl čínský odbyt vozů z celé skupiny VW o 22,7 procenta na 652 222 aut.

Ilustrační foto. | foto: Škoda Auto

"Nárůst počtu dodaných vozů do Číny koresponduje s růstem čínského trhu, který těží z úspěchu vládní stimulační politiky na podporu automobilového průmyslu," uvedl prezident divize Volkswagen China Winfried Vahland.

Čínská vláda snížila spotřební daň na malé automobily na polovinu a ohlásila další stimulační programy, které by měly posílit domácí poptávku.

"Čína je v současné chvíli světlým bodem mezinárodního automobilového trhu," dodal Vahland.

Volkswagen ohlásil, že ještě tento rok začne v Číně vyrábět všechny nové vozy Volkswagen China. Chce tak vyhovět rostoucí poptávce. Značky Audi a Škoda, které se již v zemi vyrábějí, dosáhly v Číně v období od ledna do června rekordních prodejů.

Prodeje aut mohou v zemi podle odhadů Credit Suisse vzrůst v letošním roce o 20 procent, v roce následujícím by mohly narůst o 15 procent. Na čínský automobilový trh se tak chystají vstoupit i další značky, svůj plán na expanzi již ohlásil italský Fiat.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.