Kolem nás jsou tisíce značek a každá chce být vidět. O úspěšnosti rozhoduje mnoho lidí a mezi nimi i specialisté marketingu. Ti si mimo jiné ověřují, nakolik v praxi fungují různé způsoby propagace a přicházejí s nápady, jak pozici značky na trhu vylepšit a dostat se do výhody oproti konkurenci. Lidé na této pozici by měli rozumět základním pojmům a principům, které fungují ve světě reklamy.
OTESTUJTE SE ze znalostí marketingu |
Pokud si myslíte, že by vás bavilo budovat jméno firmy či značky, koordinovat reklamní kampaně, nebo zkoumat nákupní chování Čechů, vyzkoušejte si náš redakční kvíz, ve kterém otestujete základní znalosti z oblasti marketingu.
iDNES.cz přináší jednou týdně kvíz, ve kterém si hravou formou můžete vyzkoušet, zda máte základní předpoklady nebo i hlubší znalosti pro výkon konkrétního povolání. V předchozích dílech seriálu jste se mohli ocitnou v kůži dělníka ve výrobě autoskel (více zde) nebo v kůži pracovníka elektromobility (více zde).