Celkem bude v pojišťovně do konce roku pracovat dvě stě padesát lidí. S polovičním úvazkem pojišťovna nepočítá.
"Kromě maturity budeme požadovat dobrou znalost počítačů," řekla šéfka Klientského servisu v Pardubicích Alena Ledvinová. Nábor se bude týkat především pracovníků do Call centra.
Ti nejprve nastoupí na pozici junior operátor, úspěšnější z nich se pak stanou operátorem specialistou. Vpojišťovně si zaměstnanci průměrně vydělají patnáct tisíc korun hrubého.
"Přispíváme na penzijní a životní připojištění. Naše zaměstnance školíme a připravujeme jazykové kurzy," řekl za společnost Lubomír Bušek s tím, že v Pardubicích se vyřizují zahraniční pojistky.
Česká pojišťovna zvětšením pardubické pobočky razí trend: levnější náklady na provoz i nižší mzdy zaměstnancům, než které by musela dávat v Praze. Call centrum proto zmizelo z hlavního města, a bude jen v Pardubicích a Brně. Pardubickou pobočku začala Česká pojišťovna budovat v roce 2003.
"Hlavním důvodem byly nižší náklady na chod budovy. Navíc tu seženeme kvalifikovanou sílu. Roli hraje také levnější pracovní síla, ale není pro nás tak zásadní," uvedla náměstkyně pro Klientský servis Marie Kovářová.