- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Reportér iDNES.cz Jan Sůra tři dny testuje vlaky po celé republice
TŘI DNY VE VLAKU. Reportér Jan Sůra během tří dnů strávil ve 45 vlacích 44 hodin čistého času a najezdil celkem 2976 kilometrů. / Autor: iDNES.cz/Cykloserver
Stovky nádraží po celé zemi obsadily nove nádoby na tříděny odpad, celkem 1800 kusů. Zbýva dodat: konečně. / Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Praha hlavni nádraží. Výhoda neomezené jízdenky? Můžu jet, kam chci :-) / Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Vlaky na trati Rokycany - Nezvěstice jezdí z každého konce do Příkosic, kde se potkávají. SŽDC plánuje velkou modernizaci úseku z Příkosic do Rokycan. / Autor: František Strnad, iDNES.cz
Opet koženková klasika. Osobní vlak do Nezvěstic. Navic s příjemným dárkem od pana Krivanka, jednoho ze čtenářů. Ještě jednou díky ☺ / Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Lehce opožděny prijezd do Plzeň kvůli rozsáhle modernizaci celého nadrazi. Tak to vypadá interier cerstve modernizovaneho Bdmpee, který je zásadní přestavbou starých kozenkovych vozu. Miliardovou zakázku získala Pars nova. / Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Trendem posledních let je přiblížit autobusová nádraží k vlakovým, aby lidé nemuseli ztrácet příliš času přesunem. Podobné stavby jsou často dotované z evropských peněz, což vede k vytváření často zbytečně nafouklých řešení. Tento terminál v Chebu stál 110 milionů korun. / Autor: Jan Sůra, iDNES.cz