Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Věřitelský výbor Sazky zamítl návrh Penty na zastavení prodeje firmy

  13:25aktualizováno  13:25
Věřitelský výbor Sazky odmítl návrh Penty na zastavení výběrového řízení na prodej loterijní společnosti. Zároveň odmítl námitky Penty, že je výběrové řízení zmanipulované a vyzval investiční skupinu, aby podala řádnou nabídku v soutěži.
Pražské sídlo loterijní společnosti Sazka (ilustrační foto)

Pražské sídlo loterijní společnosti Sazka (ilustrační foto) | foto: Jiří Benák, iDNES.cz

Po jednání výboru to řekl jeho předseda Josef Novotný. "Věřitelský výbor obvinění společností Penta a E-Invest považuje za neodůvodněné, nepodložené a odmítá je. A odmítá svůj souhlas s prodejem podniku vzít zpět," řekl. Současný výbor vyzval obě skupiny, aby svou nabídku podaly v rámci tohoto výběrového řízení.

"Jakákoliv nabídka mimo řízení nebude akceptována," uvedl Novotný. V regulérním výběrovém řízení je rozhodujícím kritériem nabídnutá cena.

Insolvenční správce Sazky Josef Cupka výběrové řízení na prodej firmy, která je v konkurzu, vyhlásil 19. srpna. Penta ale napadá prodej firmy formou soutěže, jako ideální řešení naopak označuje dražbu. Firma nesouhlasí například s podmínkami tendru, kdy zájemci musí složit kauci 500 milionů korun na účet J&T Bank, která má blízko k věřiteli PPF, nebo sankce 1,5 miliardy, která hrozí v případě, že antimonopolní úřad vítězi obchod nepovolí.

Podmínky výběrového řízení podle Penty zvýhodňují finanční skupiny PPF a KKCG zastoupené ve věřitelském výboru a účelově snižují počet zúčastněných potenciálních investorů.

Zájemci o koupi Sazky mají poslední dva dny na to, aby podali závaznou přihlášku do výběrového řízení a vyžádali si podrobnou dokumentaci k prodávanému podniku. Poslední možnost předložit svoji nabídku a složit celou kupní cenu na speciálně založený účet pro tyto účely mají zájemci 23. září 2011.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.