Za mimořádnou považuje vedení redakcí MF DNES a iDNES.cz skutečnost, že změny bude provádět první skutečně integrované oddělení deníku a on-line zpravodajství.
Jeden tým lidí tedy připravuje jak články do tištěných novin, tak i zprávy na internet - to má být konečný cíl této změny.
"Taková skutečně integrovaná rubrika spojující tištěný deník a on-line zpravodajství je v českých poměrech, alespoň pokud vím, čímsi jedinečným," říká šéfredaktor iDNES.cz Michal Hanák.
Současně slibuje, že tyto organizační změny pocítí velmi brzy čtenáři. Ekonomická rubrika iDNES.cz má být podle jeho představ rychlejší - a především má přinášet více zasvěcených informací z ekonomické oblasti.
Přesně totéž, tedy rozsáhlé a zasvěcené zpravodajství, má přinášet nová ekonomika v tištěném deníku MF DNES.
Od pondělí zabírají ekonomické články více stránek. Ty budou rozděleny do určitých jasně označených celků - například domácí ekonomika, lidé a podniky, burza, světová ekonomika.
"Přibude ale také řada nových prvků," říká šéfredaktor MF DNES Robert Čásenský.
Denně si například bude čtenář moci přečíst profil významných českých manažerů.
Významné postavy českého hospodářství budou také na stránkách MF DNES radit, kde se dá na cestách dobře najíst. Nebo jakou značku mají nejraději.
Nová ekonomika MF DNES obsahuje také, jak říká šéfredaktor Čásenský, mnohem více informačního servisu - kurzů, burzovního zpravodajství, informací o vývoji akcií i zpráv o hospodářských výsledcích firem.
Nový bude také přehled očekávaných událostí v ekonomice - tak zvaná Agenda dne.
"Poznáte to i na vzhledu stránek - více faktů znamená i více grafů, přehledů a tabulek," říká Čásenský.
. BLOG o PŘÍPRAVĚ NOVÉ EKONOMIKYŠéfredaktor MF DNES Robert Čásenský představuje novou ekonomiku - čtěte zde |