"Opravují se nástupiště, buduje nové trolejové vedení, přestavuje kolejiště a bude probíhat oprava tunelu trati směrem na Smíchov," uvádí mluvčí drah Ondřej Kubala v tiskové zprávě.
V lednu se pro cestující na pražském hlavním nádraží otevřel jako první luxusní butik Sasch, později ho následoval obchod s knihami. Skončila tím první fáze rekonstrukce, kterou provádí italská společnost Grandi Stazioni. - čtěte Luxus na hlavním nádraží obklopují bezdomovci
Začala už i druhá fáze, která zasáhla polovinu vstupní haly, probíhají bourací práce. Vzniknout by při ní mělo 3 000 m2 obchodních ploch.
Změny v jízdním řádu |
Od 30. června do 6. září: vlaky z Německa budou končit v Holešovicích. |
Od 30. června do 10. září: nepojedou rychlíky Praha – Hradec Králové a zpět do stanic Praha hl. n. a Praha-Vršovice, ale budou všechny začínat a končit na pražském Masarykově nádraží. Z Masarykova nádraží pojedou tyto spoje o 6 minut dříve, než je jejich standardní odjezd z hlavního nádraží. |
Od 30. června do 31. srpna bude uzavřena trať Praha hl. n. – Praha-Smíchov, všechny rychlíky od Plzně a všechny osobní vlaky od Berouna budou končit ve stanici Praha-Smíchov (kromě vlaku EuroNight Galileo Galilei Františkovy Lázně – Budapešť a zpět, který pojede v Praze odklonem. |
Od 17. června začne nepřetržitá výluka na trati Plzeň – Cheb v úseku Stříbro – Planá u Mariánských Lázní, která potrvá až do konce platnosti jízdního řádu v prosinci. Všechny vlaky budou České dráhy nuceny nahradit autobusy, ve většině rychlíků bude v této souvislosti zavedena povinná rezervace místa pro jízdní kolo.
|
Zdroj: České dráhy |