"Silný zákaznický růst dokazuje, že zákazníci oceňují strategii nabízet všem reálně využitelnou hodnotu bez nutnosti víceletých úvazků,” komentoval výsledek šéf Vodafonu ČR Grahame Maher.
Podíl tarifních zákazníků Vodafonu loni dosáhl téměř 52 procent. Každý zákazník přinesl Vodafonu měsíčně v průměru 618 korun.
Konkurenční T-Mobile loni zvýšil počet klientů o 222 tisíc na 5,271 milionu. - více zde
Telefónica zatím výsledky neoznámila. Na konci třetího čtvrtletí měla 4,97 milionu klientů, což představovalo od začátku roku přírůstek 110 tisíc SIM karet. Podle neoficiálních odhadů mohla mít firma na konci roku přes 5,1 milionu zákazníků, uvedla ČTK.
Vodafone do ČR vstoupil v roce 2005, kdy koupil od kanadské TIW operátora Oskar. Na začátku roku 2006 se firma přejmenovala na Vodafone. - více zde