Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vracení peněz zatím nebylo běžné

aktualizováno 
Bezplatným vracením koupených věcí se prozatím mnozí obchodníci nezabývali.
Bezplatným vracením koupených věcí se prozatím mnozí obchodníci nezabývali. Žádný zákon je k tomu prostě až do začátku letošního roku nenutil. Mezi výjimkami byly hlavně firmy z Českého národního sdružení přímého prodeje, které si tento požadavek vetklo přímo do etického kodexu. "Možnost vrácení plné ceny v případě nespokojenosti s našimi výrobky přispívá k prestiži obchodníků," vysvětluje důvody, proč některé firmy dělaly něco 'nad rámec zákona, předseda sdružení a zároveň ředitel české pobočky Amway Jan Stránský. "Dodržujeme evropské zvyklosti ve všech zemích, kde obchodujeme," tvrdí ředitel českého zastoupení Vorwerk. Právě Vorwerk spolu s Luxem nechtěly v listopadovém testu podomních obchodníků drahých vysavačů po zákaznících, kteří si koupi jejich přístroje rozmysleli až po zaplacení, žádné storno poplatky. Naopak Rainbow si nechal čtyři tisíce korun za vrácení přístroje. Vloni v květnu si během testu nechaly peníze za vrácené knihy dvě třetiny internetových knihkupectví. Dokonce se ani nenamáhaly odpovědět na zásilky s nepoškozenými knihami, které jim zákazníci vrátili s prosbou o peníze. Během testu zásilkových služeb o minulých vánocích stejně dopadli i zákazníci zásilkových služeb.
Jan Turek
Autor:


Témata: Test iDNES.cz


Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Za cheeseburger u McDonald’s si připlatíte, zdražil poprvé od roku 2013

Americká síť s rychlým občerstvením McDonald’s zdražila jeden ze svých nejoblíbenějších produktů - cheeseburger. Zákazníci za něj nově zaplatí 29 korun, tedy o...  celý článek

Nový produkt společnosti McDonald´s pro zákazníky - vegany
McDonald´s zvažuje nasadit veganský burger. Testuje ho ve Finsku

Pokus o veganský burger ve finském Tampere byl u McDonald´s natolik úspěšný, že se fastfoodový řetězec rozhodl nabídnout McVegan celostátně. V jiných státech...  celý článek

Ananas z Lidlu. Češi, Slováci a Maďaři kupují jiný než Němci a Rakušané. Je...
PŘEHLED: Další šizené potraviny. Sýrová náhražka, jablko místo pomeranče

Rozdíly v kvalitě potravin jsou i v privátních značkách řetězců. Test, který zpracoval Ústav konzervace potravin Vysoké školy chemicko-technologické, srovnával...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.