V médiích se spekulovalo o částce čtvrt až půl miliardy korun. "Některé odhady se realitě blíží více, některé méně," uvedla pouze Kuchařová.
O možné změně majitele titulu informoval iDNES.cz už na začátku září. - více zde
Ringier tak dal najevo, že chce posílit svou pozici v segmentu bulvárních titulů, které jeho mateřský švýcarský koncern Ringier AG vydává ve většině zemí, kde působí, uvedlo vydavatelství v tiskové zprávě.
Tituly Blesk a Aha! by se podle plánu firmy měly do budoucna nadále rozvíjet a více se proti sobě profilovat.
Deník Aha! vychází v Česku od listopadu 2004. Do roku 2005 stál v čele redakce Ondřej Höppner, po něm post šéfredaktora převzal František Nachtigall.
"Vedení Aha! s ním počítá počítá i nadále," uvedla firma, která denně prodá průměrně 142 738 výtisků tohoto listu.
Deník Blesk vstoupil na český trh již v dubnu 1992 a od roku 2002 je nejprodávanějším tuzemským deníkem. Loni se jeho šéfredaktorem stal Vladimír Mužík. Titulu se denně prodá v průměru 453 tisíc kusů.
Ringieru do dnešního dne patřily deníky Blesk, Sport a 24H, dále týdeník Reflex a čtrnáctideník ABC. Týdeník televize s více než čtyřicetiletou tradicí, do nedávna také patřící do portfolia Ringieru, vlastní od října vydavatelství Bauer Media. To od Ringieru skoupilo také časopisy TV Plus, TV Revue, TV Max.