náhledy
Pražská strojírna se přestěhovala do areálu v Praze - Vinoři v roce 2007 z Karlína. Tržby jsou téměř třikrát vyšší, než před přesunem.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Dříve byla firma nejvíce vytížená kvůli opravám tramvajových tratí přes léto, zakázkami do vzdálenějších zemí jako je Austrálie se jim daří vytěžovat mnohem lépe výrobu i přes zimu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Výroba tramvajových výhybek je relativně málo konkurenční obor, na světě je pět výrobců. Firma patří stoprocentně Dopravnímu podniku hlavního města Prahy.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Výhybky na první pohled vypadají jako nepříliš inovativní produkt, firma pracuje na vývoji dalších. I když se na první pohled nedá příliš mnoho na výhybce nového vymyslet, podle Říhy to není pravda. Jde například o to, aby mechanika pro ovládání výhybky byla co nejnižší a více bezpečná.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Tržby výrobce výhybek rostou letos o čtvrtinu a přiblíží se 400 milionů korun.
Autor: Michal Šula, MAFRA