Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vyplácí se Vám reklama na internetu?

aktualizováno 
Luboš Szabo, cestovní agentura

Zájem zákazníků se podle našich statistik zvýšil asi o dvacet až pětadvacet procent. Je ale zvláštní, že i přesto, že je na webových stránkách možné přímo prohlížet nabídku, objednávají si lidé prostřednictvím internetu i tištěný katalog. Stránky máme půl roku a dělali jsme si je sami.

Jiří Sýkora, půjčovna přívěsných vozíků

Reklamu na internetu máme dva měsíce a jste asi čtvrtý člověk, který se přes ně ozývá. Myslím ale, že v dlouhodobém horizontu se určitě vyplatí.

Josef Chmelař, realitní kancelář

Jestli to přináší nějaký užitek? Člověk se hlavně musí otáčet, stejně jako bez ní. Jinak ne.

Patrik Chýlek, pneuservis

Máme sídlo na Moravě a zatím se ozývali hlavně lidé z Čech, a pro ty není vzdálený pneuservis zajímavý. Ale myslím, že je internet užitečný. Zatím máme stránky spravované obcí, uvažujeme však o vlastních.
Autor:


Témata: Morava


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Podnikatel Jan Hradecký na snímku z roku 2013
Při rallye v Africe zemřel Jan Hradecký, zakladatel české firmy Botanicus

Podnikatel a mecenáš Jan Hradecký tragicky zemřel při rallye veteránů Classic Safari. Světu zanechal odkaz prostřednictvím své firmy na přírodní kosmetiku...  celý článek

Ilustrační foto.
Chudoba či sociální vyloučení? V Česku hrozí nejméně ze všech zemí EU

Česká republika byla loni ve srovnání s ostatními 27 státy Evropské unie zemí s nejnižším procentem chudoby a sociálního vyloučení. Společně s Finskem, Dánskem...  celý článek

Logo Účtenkovky tvoří barevná písmena na bílém podkladu
Účtenkovka zlobí. Skenování moc nefunguje a hráčům se do přepisování nechce

Už je to více než dva týdny, co se rozjela účtenková loterie. Cestu k hlavní ceně milion korun, autu či dalším peněžním výhrám však lidem ztěžují problémy s...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.