Zájem zákazníků se podle našich statistik zvýšil asi o dvacet až pětadvacet procent. Je ale zvláštní, že i přesto, že je na webových stránkách možné přímo prohlížet nabídku, objednávají si lidé prostřednictvím internetu i tištěný katalog. Stránky máme půl roku a dělali jsme si je sami.
Jiří Sýkora, půjčovna přívěsných vozíků
Reklamu na internetu máme dva měsíce a jste asi čtvrtý člověk, který se přes ně ozývá. Myslím ale, že v dlouhodobém horizontu se určitě vyplatí.
Josef Chmelař, realitní kancelář
Jestli to přináší nějaký užitek? Člověk se hlavně musí otáčet, stejně jako bez ní. Jinak ne.
Patrik Chýlek, pneuservis
Máme sídlo na Moravě a zatím se ozývali hlavně lidé z Čech, a pro ty není vzdálený pneuservis zajímavý. Ale myslím, že je internet užitečný. Zatím máme stránky spravované obcí, uvažujeme však o vlastních.