Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Výrobky z Krkonoš budou mít společné logo

  10:25aktualizováno  10:25
Speciální krkonošské logo dostanou podnikatelé, kteří šetrným způsobem využívají národního parku. Přinese jim to prestiž, levnou reklamu i zákazníky. Krkonošský národní park předpokládá, že výrobky označené speciálním logem osloví hlavně zahraniční turisty.

"Především cizinci často dávají přednost produktům, které jsou vyrobeny způsobem šetrným k přírodě. Ti pak budou produktům s tímto logem možná dávat přednost," uvedl mluvčí Krkonošského národního parku Radek Drahný.

Logo by tak zákazníci v příštím roce mohli najít například na figurkách Krakonoše, na ošatkách místních košíkářů, na batikovaných látkách či na skleněných ozdobách.

"Značku by však mohly dostat i agentury, jež v parku pořádají programy pro turisty, místní restaurace, ryby z krkonošských sádek a různí podnikatelé," doplnil mluvčí.

Podmínky pro získání certifikátu a vzhled loga budou hotové do konce roku. "První zboží se pak objeví na pultech na začátku příštího roku," upřesnil mluvčí.

Autoři:


Témata: Krkonoše

Nejčtenější

Falešný „smažák“, pangas místo candáta. Restaurace dál klamou zákazníky

Smažené sýry restaurace občas nahradí takzvanými analogy, které se méně...

Klamání hostů náhražkami potravin z restaurací nemizí. Místo Plzeňského Prazdroje dostávají zákazníci pražského podniku...

Dostanu o 5 Kč na hodinu navíc? Beru. Firmy tápou nad odchody zaměstnanců

Ilustrační snímek

Potravinářské řetězce, sklady nebo pošta mají jedno společné: až třetina zaměstnanců tam nevydrží déle než rok. Nemají...



ČSA se vracejí do minulosti. Aerolinky vymění flotilu airbusů za boeingy

Ilustrační snímek

České aerolinie čeká během následujících měsíců velká výměna provozovaných letadel. Do dvou let mají ve flotile...

Mám obavu, že přijde nová světová hospodářská krize, varuje Zeman

Prezident Miloš Zeman při setkání se zástupci německých firem, které investují...

Prezident Miloš Zeman se obává další světové hospodářské krize. Podle něj za každou takovou krizí stojí „blbost...

Konec čerstvého jídla na černém tácku. Lidl končí se škodlivým plastem

Nová prodejna v Berouně se otevře v následujících týdnech.

Maloobchodní řetězec Lidl se ve Velké Británii zavázal, že přestane používat černý plast, do kterého balí ovoce a...

Další z rubriky

Přeplněné koleje a dlouhé čekací listiny. Studentům se komplikuje ubytování

Olomoucké vysokoškolské koleje nabízejí 4550 míst. Na snímku je jeden z pokojů...

Navzdory tomu, že na české vysoké školy momentálně nastupují nejslabší populační ročníky za více než třicet let,...

Prasečí mor je v Evropě na vzestupu, ministerstvo zvažuje kontroly dovozu

Ilustrační snímek

Státní veterinární správa zvažuje zavedení povinnosti testovat dovážené vepřové maso na přítomnost viru afrického moru...

Česká národní banka už potřetí zavelela ke zdražení půjček

Guvernér České národní banky Jiří Rusnok v diskusním pořadu iDNES.cz Rozstřel....

Česká národní banka podle očekávání oznámila další, letos v pořadí třetí zvýšení úrokových sazeb. Základní sazba se...



Najdete na iDNES.cz