"Nabízená částka je v dnešní době poměrně lukrativní, takže počítáme, že se někdo seriózní skutečně najde," sdělil majitel webu Jiří Jurečka. Nápis s internetovou adresou vyhotovený černým inkoustem by měl mít na výšku minimálně jeden centimetr, dodal.
Jako bonus dostane odvážlivec možnost zdarma po dobu jednoho roku obědvat v některé z přihlášených restaurací. Za inspiraci ke kuriózní nabídce posloužily podle Jurečky podobné příklady ze zahraničí.
Případy reklamy vytetované na lidském těle se objevují od začátku nového tisíciletí. Zpočátku ale šlo pouze o dočasná tetování, která po nějakém čase sama zmizela.
Například v září 2001 zaplatilo americké on-line kasino GoldenPalace.com 100 tisíc dolarů (nyní asi 1,7 milionu Kč) boxerovi Bernardu Hopkinsovi za to, že bude mít při prestižním zápasu na zádech jeho internetovou adresu.
Hopkins se tak stal prvním profesionálním sportovcem světa s vytetovanou reklamou na kůži. Marketingový tah slavil úspěch a počet přístupů na web kasina se po odvysílání zápasu zvýšil o 200 procent.
O nabízené temeno na aukci nikdo zájem neměl
První osobou s trvalým tetováním za účelem reklamy se stal dvaadvacetiletý Jim Nelson, který v roce 2003 prodal za sedm tisíc dolarů (asi 120 tisíc Kč) prostor na svých zádech webhostingovému serveru. V roce 2005 si zase nechala na čelo vytetovat reklamu kasina třicetiletá Američanka. Vydělaných deset tisíc dolarů (asi 173 tisíc Kč) chtěla údajně věnovat na vzdělání svého syna.
Tento způsob získávání nových zákazníků se od té doby poměrně rozšířil a nezříkají se ho dokonce ani známé značky jako je Toyota. Nabídkou lidských těl k tetování se zvláště ve Spojených státech zabývá jako hlavním oborem podnikání řada firem.
I v České republice se v nedávné minulosti objevily snahy takto si
přivydělat. Za částku tři miliony korun se v roce 2008 snažil v internetové aukci zpeněžit plochu svého temena a zátylku jistý pan Ladislav. Žádný kupec se prý ale nenašel.