Společnost Disney rovněž zvažuje uzavření většího počtu obchodů v Evropě. Prodejen v Japonsku a v Číně se změny dotknout nemají. Podnik v současnosti provozuje po celém světě zhruba 300 značkových obchodů.
Disney založil svůj řetězec obchodů, který v jednu chvíli čítal tisíc prodejen po celém světě, v roce 1987. Na začátku 90. let, v době zlatého věku nákupních center, společnost dokonce experimentovala s řetězcem restaurací Mickey’s Kitchen (česky Mickeyho kuchyň), kde prodával hamburgery Dumbo, pizzy Pinocchio nebo hranolky ve tvaru kačera Donalda, píše New York Times.
Avšak v posledních letech se obchodům s předměty z pohádkových příběhů příliš nedařilo. Navzdory tomu Disney svůj řetězec rozšiřoval uvnitř maloobchodních společností, jako je Target v USA či Alshaya Group na Blízkém východě. Tyto provozovny budou nadále fungovat, stejně jako obchody uvnitř zábavních parků Disney.
V příštím roce Disney plánuje změnu své obchodní aplikace shopDisney a internetových stránek. Chce nabídnout mnohem širší výběr zboží a zahrnout do nabídky produkty od značek Disney, Pixar, Marvel a Star Wars. Nově bude k dispozici také oblečení pro dospělé, sběratelské předměty a zboží vzniklé ve spolupráci s umělci či domácí potřeby.
Loni v listopadu firma spustila internetový obchod v Austrálii, na Novém Zélandě a v Indii.