Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Yahoo znásobuje tržby i zisk

  10:04aktualizováno  10:04
- Tržby populární americké internetové společnosti Yahoo se za první čtvrtletí tohoto roku více než zdvojnásobily a zisk společnosti se více než ztrojnásobil. Yahoo, která je jednou z mála ziskových internetových společností, vykázala za první čtvrtletí zisk před započtením výjimečných položek 63,3 miliónu dolarů, ve srovnání se ziskem 17,7 miliónu za stejné čtvrtletí předchozího roku. Tržby Yahoo činily v prvním čtvrtletí 228,4 miliónu dolarů, přičemž za stejné období předchozího roku činily 103,9 miliónu.

Dosažený zisk předčil o jeden cent oficiální odhady analytiků. Mnozí z nich nicméně zpochybňují to, že dobrý zisk Yahoo bude mít dopad na internetové akcie obecně.

Dokonce ani akciím Yahoo se po zveřejnění solidních výsledků nepodařilo oživit. Yahoo je navíc na rozdíl od mnohých svých konkurentů bez dluhů.

"Technologie je skutečně podnikáním, kde vítěz bere vše," uvedl stratég přes technologie u Monument Funds Group v Marylandu Robert Burgoyne.

"Být druhým v řadě je skutečně kus cesty, velký kus na prvním, a být čímkoli jiným vás staví mimo dění," dodal.

Velká část posledního zisku společnosti přichází díky agresivnímu úsilí o růst v zahraničí. V Japonsku má Yahoo 14 miliónů uživatelů, a jeho celkové obecenstvo nyní představuje 145 miliónů uživatelů.

V minulém čtvrtletí otevřela společnost svou stránku v Argentině, čímž se počet zemí se svými specifickými stránkami rozšířil na 21.

Generální ředitel Yahoo Tim Koogle na tiskové konferenci uvedl, že mezi plány společnosti do dalších let bude patřit distribuce svého obsahu v bezdrátovém zařízení, které spotřebitelům umožňuje připojit se k Internetu kdykoli a kdekoli.

Koogle také uvedl, že Yahoo plánuje rozšíření své nabídky týkající elektronického obchodování, svých služeb pro podniky a také mediálně bohatý obsah, a bude uvažovat o akvizicích.

"Máme v úmyslu vytěžit z toho tam, kde akvizice mají smysl," řekl podle agentury Retuers Koogle.

Vývoj kurzu akcií společnosti Yahoo! za poslední rok

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.