Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Schlecker mizí z Česka, přebarvuje se na značku Teta kosmetika

  11:14aktualizováno  11:14
Společnost p.k.Solvent (PKS), která převzala od německé firmy Schlecker síť drogerií Schlecker v Česku, začala odstraňovat tuto značku z prodejen a nahrazuje ji novým konceptem Teta kosmetika. Značka se má více soustředit na prodej kosmetiky a dětského sortimentu.

Z prodejen Schlecker, k nimž se připojí část našich stávajících obchodů, vznikne nová síť 190 modrých drogerií Teta kosmetika. | foto: PKS

PKS už v Česku provozuje na 700 prodejen Teta. V pátek zahájilo pod novou značkou "Teta kosmetika" provoz prvních devět prodejen, které vznikly přeměnou drogerií Schlecker. Proměna všech převzatých prodejen bude dokončena v druhé polovině září. Současně chce firma nabrat minimálně 150 dalších nových zaměstnanců.

"Z prodejen Schlecker, k nimž se připojí část našich stávajících obchodů, vznikne nová síť 190 modrých drogerií Teta kosmetika. Ty se budou od našich současných obchodů lišit nejen barevností vývěsních štítů, ale především škálou sortimentu," uvedl David Seibert, který byl od počátku měsíce jmenován výkonným ředitelem společnosti Schlecker v ČR.

Společnost p.k. Solvent (PKS), která převzala od německé firmy Schlecker síť

Nově bude podle firmy rozšířena nabídka kosmetiky a výrobků pro děti. "Oproti původním drogeriím Schlecker bude mít Teta kosmetika díky většímu počtu pracovníků na prodejnách i lepší služby zákazníkům," slibuje Seibert.

Lékárny Schlecker zůstanou zachovány i v novém prodejním konceptu, stejně jako privátní značka kosmetiky Basic, kterou Teta přebírá. Spolu s přestavbami prodejen bude členům klubu Schlecker nabídnuto převedení jejich bodů do věrnostního programu Teta klub.

Česká společnost PKS vedle velkoobchodu, jenž využívá logistických center v Olomouci a Praze, organizuje i největší maloobchodní síť drogerií, která má v Česku pod značkou Teta 700 prodejen. V roce 2009 společnost PKS vstoupila i na slovenský trh. Tamní maloobchodní síť Teta-SK má více než 200 prodejen.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.