Za chybu při vyúčtování musel zákazník Paegasu ještě zaplatit

Mám nepříjemnou zkušenost se společností Paegas RadioMobil.
Mám nepříjemnou zkušenost se společností Paegas RadioMobil. Přestože jsem zaplatil včas hotovostně platbu za paušál na přepážce Komerční banky, bylo se mnou jednáno naprosto stejně, jako kdybych nezaplatil. Čtyři dny po uplynutí doby splatnosti jsem obdržel upomínací SMS, že platba není na účtu Paegasu. Ihned jsem se spojil s pracovníky infolinky a informoval je o tom, že jsem zaplatil včas. Byl zahájen "proces vyhledávání", který trval pět dní. Během této doby mi bylo zablokováno odchozí volání, za což je poplatek 500 korun, a navíc mi hrozilo zablokování i příchozích hovorů, za jehož odblokování se platí 1000 korun. Proč Paegas účtuje poplatek, i když probíhá dohledání platby, což je věc, kterou jako zákazník nemohu ovlivnit?
Michal Arnošt, Tábor

Celý problém vznikl ve chvíli, kdy jsme na náš účet získali od pana Arnošta platbu vyšší, než jaká byla fakturována. Navíc bohužel nesouhlasil variabilní symbol platby, takže naše systémy nemohly částku identifikovat a automaticky přiřadit platbu k účtu zákazníka. Bez našeho zavinění tedy nebyla úhrada přiřazena a pro nás nebyla fakturovaná částka uhrazena. Proto jsme zahájili běžný proces zaslání upomínky, zprávy SMS a následné blokace odchozích hovorů. Dle naší databáze je měl pan Arnošt blokovány pouhý jeden den. Je nám velmi líto, že se náš zákazník dostal do této jistě nepříjemné situace, ale bohužel musíme konstatovat, že ne naší vinou.