Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zákazník viní Paegas z nesprávného informování

aktualizováno 
Chtěl bych všechny majitele mobilních telefonů varovat před provozovatelem sítě Paegas.
Chtěl bych všechny majitele mobilních telefonů varovat před provozovatelem sítě Paegas. Jsem právě v Německu, a za tím účelem jsem si zařídil roaming u Paegasu. Když jsem potřeboval radu, zavolal jsem do Čech na infolinku. Na můj výslovný dotaz, zda je hovor z Německa zdarma, mi operátor řekl, že ano, a hovořil se mnou několik minut. Další telefonát jiná operátorka také zdržovala nesmyslnými otázkami. Až po čase jsem zjistil, ze mi někam zmizela většina peněz z účtu. Informoval jsem se o tom znovu na infolince, kde mi teprve třetí operátorka sdělila, že z Německa se platí i infolinka. Urychleně jsem zavěsil, přesto jsem přišel o šest set korun. Nebýt ujištění operátora, nikdy by mne nenapadlo volat za tak hříšné peníze.
Jan Šindelář, Německo

Všichni operátoři na naší informační lince mají ohledně roamingu a cen hovoru k dispozici stejné informace jako naši zákazníci na internetových stránkách společnosti RadioMobil. Z těchto ceníků vyplývá, že veškeré hovory ze zahraničí na infolinku Paegas jsou placené a je těžko představitelné, že by operátor na jasně formulovaný dotaz podal nesprávnou odpověď. Neplacené mohou být pouze hovory na infolinku navštíveného operátora. Je to podobné, jako když majitel zahraniční SIM karty využívá v České republice služeb sítě Paegas a může zdarma volat infolinku Paegas. Všichni operátoři mají k dispozici speciální informační systém, který jim usnadňuje vyhledávání potřebných informací. Navíc procházejí pravidelnými školeními, kde se seznamují se všemi službami sítě Paegas i s nejčastějšími dotazy a odpověďmi na ně. Pokud se zákazník cítí poškozený, může napsat písemnou stížnost a zaslat ji na naše oddělení péče o zákazníky (RadioMobil, Evropská 178, Praha 6).

Poznámka: Z výsledků testu informačních linek všech tří mobilních operátorů na tuzemském trhu (zveřejněných 2. listopadu 2000) vyplynulo, že mnozí operátoři odpovídali na jednoduché otázky úplně špatně. Na infolince bylo skóre odpovědí dobré/částečné/špatné 5:4:3. Úplné odpovědi se dočkalo jen čtyřicet procent volajících. (kt)
Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Všemi smysly. Nové kino 4DX v obchodním centru Chodov přináší do kinosálu déšť,...
Nový král mezi chrámy konzumu. Centrum Chodov láká na kino, kde sněží

V Praze se ve středu otevírá „nové“ - a do počtu prodejen největší - obchodní centrum v Česku. Zmodernizované Centrum Chodov se rozrostlo o třetinu na 300...  celý článek

košík, ilustrační foto
Velké srovnání nákupů: Česko nejdražší, Polsko levné, Německo kvalitní

Redaktoři deníku MF DNES se vydali nakupovat do sousedních zemí, aby porovnali ceny a složení potravin a drogerie. Výsledek testu ukázal, že pokud chcete...  celý článek

Ananas z Lidlu. Češi, Slováci a Maďaři kupují jiný než Němci a Rakušané. Je...
PŘEHLED: Další šizené potraviny. Sýrová náhražka, jablko místo pomeranče

Rozdíly v kvalitě potravin jsou i v privátních značkách řetězců. Test, který zpracoval Ústav konzervace potravin Vysoké školy chemicko-technologické, srovnával...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.