Pavel Mrha, Kosmonosy
Adresy našich potenciálních klientů získáváme pronájmem od jiných zásilkových služeb popřípadě ze zákaznických soutěží. Zasílání karet skutečně nefunguje tak, že by si zákazník vybral a objednal pouze ty, které ho zajímají. Není to ani fyzicky možné. Stejně tak nemůže například žádný čtenář libovolného časopisu žádat redakci, aby mu posílala pouze články týkající se kuchyně. Vrácení nerozbalené zásilky je pouze signálem pro naši firmu, že zákazník už nemá zájem o další sady karet. Tímto gestem vlastně ruší svoji objednávku. Pokud se jedná o telefonické ukončení odběru karet, Pavel Mrha nikdy nebyl naším zákazníkem, Vzorek, který obdržel, byl pouze zdarma na ukázku, a proto nebyl důvod uvádět v jeho balíčku naše telefonní číslo.
Zákon č. 256/1992 O ochraně osobních údajů v informačních systémech:
§17: Po vinností provozovatele je:
f) zamezit sdružování informací a informačních systémů sloužících k rozdílným účelům, pokud zvláštní zákon nestanoví jinak.
g) získávat informace pro informační systémy náležitým způsobem, získávat informace pod krytím jiným účelem nebo jinou činností lze pouze tehdy, pokud tak stanoví zvláštní zákon.