Fantova kavárna na Hlavním nádraží v Praze už prošla rozsáhlou rekonstrukcí.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Stav budovy pražského Hlavního nádraží 17. října 2016
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Na secesní budově Fantova domu pražského Hlavního nádraží začala rekonstrukce fasády, soch a zdobných prvků. Levá věž je proto pod lešením (14.4.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Stav budovy pražského Hlavního nádraží 17. října 2016
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Na secesní budově Fantova domu pražského Hlavního nádraží začala rekonstrukce fasády, soch a zdobných prvků. Levá věž je proto pod lešením (14.4.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Na secesní budově Fantova domu pražského Hlavního nádraží začala rekonstrukce fasády, soch a zdobných prvků. Levá věž je proto pod lešením (14.4.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Na secesní budově Fantova domu pražského Hlavního nádraží začala rekonstrukce fasády, soch a zdobných prvků. Levá věž je proto pod lešením (14.4.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Na secesní budově Fantova domu pražského Hlavního nádraží začala rekonstrukce fasády, soch a zdobných prvků. Levá věž je proto pod lešením (14.4.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Na secesní budově Fantova domu pražského Hlavního nádraží začala rekonstrukce fasády, soch a zdobných prvků. Levá věž je proto pod lešením (14.4.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Na secesní budově Fantova domu pražského Hlavního nádraží začala rekonstrukce fasády, soch a zdobných prvků. Levá věž je proto pod lešením (14.4.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Na secesní budově Fantova domu pražského Hlavního nádraží začala rekonstrukce fasády, soch a zdobných prvků. Levá věž je proto pod lešením (14.4.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Stav budovy pražského Hlavního nádraží 17. října 2016
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Stav budovy pražského Hlavního nádraží 17. října 2016
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Stav budovy pražského Hlavního nádraží 17. října 2016
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Stav budovy pražského Hlavního nádraží 17. října 2016
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Stav budovy pražského Hlavního nádraží 17. října 2016
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Stav budovy pražského Hlavního nádraží 17. října 2016
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Stav budovy pražského Hlavního nádraží 17. října 2016
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Stav budovy pražského Hlavního nádraží 17. října 2016
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Po rekonstrukci se na pražském Hlavním nádraží znovu otevřela návštěvníkům Fantova kavárna. (30.7.2015)
Autor: Michal Šula, MAFRA
Interiér kavárny musí projít ještě úpravami. V polovině roku tudy projdou první hosté.
Autor: Metro.cz
I lidé v kavárně budou vědět, kdy jim jede vlak.
Autor: Metro.cz
Dvojice nových eskalátorů spojí starou a novou halu.
Autor: Metro.cz
Kavárnu osvětluje nový lustr.
Autor: Metro.cz
Nad římsou opravili restaurátoři desítku erbů a figur, které symbolizují významná města Evropy počátku 20. století. V centru je pochopitelně Praha. Vedle ní Budapešť a Vídeň.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Fantově kavárně se vrátil vzhled z roku 1909, kdy sem vstoupili první hosté.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Jakmile dělníci sundali lešení, vylouply se nad kavárnou barevné vitráže plné půvabných detailů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Kdysi vyhlášená kavárna chátrala desítky let..
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Fantova kavárna v secesní budově pražského Hlavního nádraží na snímku před rekonstrukcí.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Fantova kavárna v secesní budově pražského Hlavního nádraží na snímku před rekonstrukcí.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Fantova kavárna v secesní budově pražského Hlavního nádraží na snímku před rekonstrukcí.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Fantova kavárna v secesní budově pražského Hlavního nádraží na snímku před rekonstrukcí.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Fantova kavárna v secesní budově pražského Hlavního nádraží na snímku před rekonstrukcí.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Fantova kavárna v secesní budově pražského Hlavního nádraží na snímku před rekonstrukcí.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Trvalo jediné století a z budovy architekta Josefa Fanty se stal jen přílepek nad odjezdovou halou. Vzhled kavárny před rekonstrukcí.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Nádraží Sadová o jehož demolici se uvažuje.
Autor: MAFRA
Stanice Moldava v Krušných horách.
Luděk Němec
Když redaktor iDNES.cz spatřil zastávku Dolenice na Znojemsku, byl v šoku: „Vůbec se mi nechtělo věřit, že takto může vypadat zastávka v 21. století,“ popsal.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Nádraží v Dětřichově nad Bystřicí na trati Olomouc - Bruntál. „Lze usuzovat, že za posledních 50 let se na údržbu nedala ani koruna,“ říká pamětník a autor snímku.
Petr Dobiáš
Nádraží v Dětřichově nad Bystřicí na trati Olomouc - Bruntál. „Lze usuzovat, že za posledních 50 let se na údržbu nedala ani koruna,“ říká pamětník a autor snímku.
Petr Dobiáš
Nádražní budova na zastávce Bojov již dlouhá léta hyzdí jinak krásné okolí. „Před několika lety se rekonstruovala celá trať, o cca 10 cm se zvýšil se kolejový povozek, ale výška nástupiště zůstala stejná,“ uvádí autor.
Ladislav Průša
Stanice Dolní Loučky. Další za skvostů Michaely Pernicové, která se focením nádraží, stanic a zastávek zabývá od roku 2013. „Mým cílem je vyfotit všechny stanice v ČR,“ říká čtenářka.
Michaela Pernicová
Dalším snímkem ze sbírky Michaely Pernicové je stanice Ptení.
Michaela Pernicová
Zastávka Trpísty na trati číslo 177.
Milan Majer.
Zastávka Trpísty na trati číslo 177.
Milan Majer.
Železniční stanice Trmice. "S jistotou můžu říct, že tato stanice je ze všech používaných nejhorší," říká čtenář Zdeněk Fišr. Vpravo je dávno opuštěná nádražní budova a přístřešek, na kterém už nezbyla ani jedna deska.
Zdeněk Fišr
Staniční budova v Obrnicích.
Ladislav Kovář
Nádraží Varnsdorf.
Kostas Panes
Oprýskaná fasáda nádraží Vyšehrad.
T. Vodička
Stanice Moldava. Podle autora fotografie Jiřího Sedláčka je stanice na pověstné historické moldavské dráze žhavým kandidátem na opravu, aby byla připravena pro znovuobnovený provoz do Saska.
Jiří Sedláček
Stanice Moldava. Podle autora fotografie Jiřího Sedláčka je stanice na pověstné historické moldavské dráze žhavým kandidátem na opravu, aby byla připravena pro znovuobnovený provoz do Saska.
Jiří Sedláček
Stanice Moldava. Podle autora fotografie Jiřího Sedláčka je stanice na pověstné historické moldavské dráze žhavým kandidátem na opravu, aby byla připravena pro znovuobnovený provoz do Saska.
Jiří Sedláček
Stanice Moldava v Krušných horách.
Luděk Němec
Stanice Moldava v Krušných horách připomíná výlet do dob socialismu.
Luděk Němec
Pohled na nádraží v Kunčicích pod Ondřejníkem. Trať se nedávno modernizovala za stovky milionů. „Byla zrušena čekárna i prodej lístků, budova i její okolí je v neutěšeném stavu, zato ale máme podchod,“ píše čtenář.
Petr Sebela.
Pohled na nádraží v Kunčicích pod Ondřejníkem. Trať se nedávno modernizovala za stovky milionů. „Byla zrušena čekárna i prodej lístků, budova i její okolí je v neutěšeném stavu, zato ale máme podchod,“ píše čtenář.
Petr Sebela.
Kojetín, přestupní stanice mezi tratěmi Brno hl.n. - Přerov a Kojetín - Valašské Meziříčí. "Na nádraží je často nepořádek, který uklízecí firma stěží uklidí maximálně dvakrát týdně. Dříve zde byly kvetoucí květináče, nyní nedopalky, odpadky, odpudivý vestibul s odřenými špinavými lavicemi," říká čtenář.
Jaroslav Bělka
Železniční stanice Chrást u Plzně.
Luděk Němec
Železniční stanice Chrást u Plzně.
Luděk Němec
Železniční stanice Chrást u Plzně.
Luděk Němec
Železniční stanice Hranice v Čechách.
Luděk Němec
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Tomáš Balšán
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Tomáš Balšán
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Tomáš Balšán
Čekárna ze zastávky Švihov u Klatov nápadně připomíná výslechovou místnost StB.
Lukáš Gemela
Stanice Třemošnice. Jeden za skvostů Michaely Pernicové, která se focením nádraží, stanic a zastávek zabývá od roku 2013. „Mým cílem je vyfotit všechny stanice v ČR,“ říká čtenářka.
Michaela Pernicová
Stanice Moldava v Krušných horách připomíná výlet do dob socialismu.
Luděk Němec
Stanice Králíky u Ústí nad Orlicí.
Jan Divíšek.
Stanice Králíky u Ústí nad Orlicí.
Jan Divíšek.
Kojetín, přestupní stanice mezi tratěmi Brno hl.n. - Přerov a Kojetín - Valašské Meziříčí. "Na nádraží je často nepořádek, který uklízecí firma stěží uklidí maximálně dvakrát týdně. Dříve zde byly kvetoucí květináče, nyní nedopalky, odpadky, odpudivý vestibul s odřenými špinavými lavicemi," říká čtenář.
Jaroslav Bělka
Kojetín, přestupní stanice mezi tratěmi Brno hl.n. - Přerov a Kojetín - Valašské Meziříčí. "Na nádraží je často nepořádek, který uklízecí firma stěží uklidí maximálně dvakrát týdně. Dříve zde byly kvetoucí květináče, nyní nedopalky, odpadky, odpudivý vestibul s odřenými špinavými lavicemi," říká čtenář.
Jaroslav Bělka
Železniční stanice Chrást u Plzně.
Luděk Němec
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Tomáš Balšán
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Tomáš Balšán
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Tomáš Balšán