Diskuze
Česká firma uspěla s dvěma projekty pro náročné německé železnice
Děkujeme za pochopení.
O96d22s65t24r65a23n76ě24n66ý 13U39ž37i58v61a18t57e31l
J40o73s57e94f 73S97a78n17d69r
A samozřejmě se u VRT naschvál navrhla úvrať v Přerově a zaústilo do přetíženého koridoru Olomouc - Přerov bez možnosti sjezdu na Olomouc. Navíc linka Ex Brno - Ostrava ani nemá v Přerově co pohledávat. Takhle to SUDOP kurví.
M61i54r57o81s59l93a90v 68Z12i37k91m46u23n69d
A v čem je úvrať špatná ? Na úvrať jezdí vysokorychlostní vlaky ICE ve Frankfurtu am Main HBF, vjíždí standardní rychlostí 40 km/h, nikomu to nevadí. Než se vymění frekvence, tak se vymění i strojvedoucí. Hypoteticky se dá pokračovat za 2 minuty. Jedná se o přepnutí dvou ovladačů řízení. Na dojezdovém stanovišti se řízení vypne, na odjezdovém zapne ...
Podobně "TO" funguje např. ve Stuttgartu HBF, švýcarském Zürichu HB u vlaků jezdících na "horní" kolejiště (koleje 3 - 18), v Luzernu (tam TO ani jinak nejde).
Myšlenkově žijete v minulém století, kdy úvrať v Přerově trvala kolem 15 minut, což bylo dáno tehdejší předpisovou technologií práce.
Linka Ostrava - Brno obsluhuje i frekvenci z Přerova a okolí. Nebo jste tak naivní, že předpokládáte mezi oběma moravskými městy takovou frekvenci, která by 100 % obsadila soupravu jezdící každou hodinu (delší interval mezi vlaky nemá smysl). Nebo "jako" občané z Přerova a okolí mají jezdit z/do Brna a Ostravy pomalíky ? Úvrati v Přerově se samozřejmě vyhnout můžete tím, že se udělá podzemní nástupiště s tunelovým přístupem. Za mnohonásobně více peněz s minimálním časovým efektem ...
M96a85r64t38i80n 34M67u56s58i52l
Jako laik čtu mezi řádky. Firma doložila, že nikde nic nedluží, není proti ní vedeno soudní řízení. Pěkně podle IZO v ní obíhají dokumenty a dodržují se vnitropodnikové směrnice k řízení vydané. Něco dokázala naprojektovat.
Ale nebyly to stavby pro VTR, jak by se mohlo z ilustračního obrázku zdát. S těmi zkušenosti nemá.
J60i33ř23í 85K16o95c49u24r68e19k
V roce 1950 něměl se stavbou VRT zkušenosti vůbec nikdo. A jelikož nikde nebyly VRT, aby na nich mohl zkušensoti nabrat, tak nikdo ani nemohl VRT postavit. Tím pádem se swtalo, že v celém světe VRT neexistují, protože před jejich stavbou s tím nikdo neměl zkušenosti.
Mimochodem, kdyby se měl Jan Perner ohlížet na každého, zda má zušenosti se stavbou železnic, tak by postavil kulové.
J43a67r91e15k 29K39a92l59i86v97o86d43a
Je to ta sama firma, co nás presvedcovala, že dojedeme z Brna do Přerova rychleji dvoustovkou než třistapadesátkou?
J49i36ř44í 15E14r95b14e63n
No, jestli ono to nebylo tím, že na té 60km vzdálenosti není moc ekonomické stavět VRT na 350 km/h pro fakticky regionální dopravu...
M39i44r87o50s84l49a72v 54G37r76o43s59s46m65a75n51n
"Firma Sudop Praha má zkušenosti z velkých železničních zakázkek v ČR, včetně rekonstrukce trati Praha hl. n. – Praha-Smíchov nebo třeba modernizaci traťového úseku Nymburk – Lysá nad Labem."
Odkazovat na zkušenosti ze staveb, které ještě ani nemají stavební povoleni a dokonce ještě ani nejsou vyprojektovány, je kravina.
J38i22ř34í 48E71r62b46e79n
SUDOP je projektová, konzultační a inženýrská společnost - nikoliv výkonný dodavatel staveb! Navrhuje technická řešení staveb, řízení a organizaci dopravy, technologie a financování, ne že je pak sama realizuje.
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Mrazy zasáhly sady v Čechách. Škody na úrodě budou rozsáhlé, hlásí ovocnáři
Škody na úrodě ovoce budou kvůli nynějším silným mrazům rozsáhlé. Mrazy zasáhly zejména ovocné sady...
Reportáž od zářivě modrého bazénu. Místo lidí se v něm „koupe“ jaderné palivo
Seriál Silnice vede mírně zvlněným terénem. Levou stranu lemuje zeleň, v dáli se zvedají kopce. Na...
Výrobce sektů Freixenet bude ve Španělsku masivně propouštět. Révu deptá sucho
Španělsko-německá společnost Freixenet, které je známá pro svá šumivá vína, oznámila masivní...
Tesla hlásí pokles tržeb i zisku, urychlí výrobu cenově dostupnějších vozů
Čistý zisk amerického výrobce elektromobilů Tesla v prvním čtvrtletí letošního roku klesl o 55...