Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

zkušenost klienta

aktualizováno 
Pobočka České spořitelny v Holicích v Čechách, pondělí 16. října v devět hodin ráno.
Pobočka České spořitelny v Holicích v Čechách, pondělí 16. října v devět hodin ráno. Malá nevětraná místnost bez klimatizace, dvě okénka na sporožirové a běžné účty, pracovnice vyřizují i smlouvy o stavebním spoření a nevím, co ještě. Přitom v dalších místnostech jsou tři nebo čtyři další přepážky, u nich je prázdno, tam nevím, co vyřizují - od jedné je však slyšet hlasitý soukromý hovor. Přišel jsem se informovat na telefonní službu Sporotel, když u spořitelny nefunguje GSM banking. Stoupnu si tedy do fronty. Moje pozice je dobrá, přede mnou je jeden člověk. U vzdálenější přepážky se to zaseklo, postarší manželé tam uzavírají jakousi smlouvu. Člověk přede mnou vyřídí běžnou finanční operaci a potom má dotaz ke smlouvě o stavebním spoření, kde má nějakou nesrovnalost. Mezitím ke vzdálenější přepážce přichází zřejmě nadřízená pracovnice za přepážkou a ptá se, jestli se určité jméno píše s W nebo V. U mé přepážky si úřednice neví rady se smlouvou o stavebním spoření, přepážku zamyká a odchází se někam poradit. Mezitím ke vzdálenější přepážce opět přichází nadřízená a ptá se paní, jestli se píše Vinklerová nebo Vinklarová. U mé přepážky je stále prázdno. Kouknu se na hodinky, uběhlo dvacet minut, jsem otrávený, a navíc propocený jako myš. Znechuceně odcházím se slovy, že to tady je horší než u doktora. Nic jsem nepořídil. Za mnou už je sedm lidí, chudák ten poslední.
Z dopisu P. Michálka z Holic

Co také slyšeli pracovníci Andersen Consulting od zaměstnanců bank

* Přepážkový pracovník při obsluze klienta: "Proboha, já jsem ale kus idiota! Už zase jsem zapomněl heslo!"

* "Máme tady spoustu brožur o našich produktech. Bohužel o tomhle produktu se v žádné z nich nic nedočtete."

* "Víte co? Vezměte si tuhle brožuru a pořádně si ji doma pročtěte. Potom zase přijďte. Teď na tohle opravdu nemám čas."

* Pohledná mladá přepážková pracovnice: "Jsem schopná pro vás udělat cokoliv."

* Přepážkový pracovník při obsluze klienta: "To je strašný, já si potřebuju uklidnit nervy. To chce čokoládu!"

* Odpověď na otázku: Můžete zdvojnásobit limit pro výběr z mé karty? "Ovšem, v naší bance je možné cokoliv."

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Máslo (ilustrační snímek)
Z marží másla mají řetězce polovinu, ministerstvo kontrolu cen vítá

Máslo do Vánoc ještě zdraží, ale pomaleji než dosud. Za rok jeho cena stoupla o 45 procent. Podle dokumentu ministerstva zemědělství o vývoji trhu s mléčnými...  celý článek

Podnikatel Jan Hradecký na snímku z roku 2013
Při rallye v Africe zemřel Jan Hradecký, zakladatel české firmy Botanicus

Podnikatel a mecenáš Jan Hradecký tragicky zemřel při rallye veteránů Classic Safari. Světu zanechal odkaz prostřednictvím své firmy na přírodní kosmetiku...  celý článek

Obchodní ředitel řetězce COOP Josef Plesník
Vzpomínky na JZD nám škodí, mladé družstva nelákají, říká šéf COOP

COOP letos slaví 170 let. Na velký večírek to však nevypadá. Obce nechávají obchody zavřít a mladí se do družstevničení nehrnou. Až 800 prodejen může být brzy...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.