Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tištěné Zlaté stránky končí, příští rok vyjdou naposledy

  14:36aktualizováno  14:36
Legendární žlutá bichle kontaktů protkaná inzercí, známá milionům lidí v Česku jako Zlaté stránky, vyjde příští rok naposledy. Jejich vydavatel Mediatel se rozhodl, že katalog v tištěné verzi přestane vydávat.

Zlaté stránky | foto: Michal Hron, Mobil

Informoval o tom server Mediář.cz. Agentura Mediatel, která Zlaté stránky vydává od roku 1991, redakci iDNES.cz bez dalších podrobností potvrdila, že katalog z trhu zmizí. V roce 2015 vyjde naposledy.

Firma už dříve připustila, že jí s příchodem internetu „ujel vlak“. Začala se proto víc soustředit na nabídku webových služeb. Společnost vytvořila přes deset tisíc internetových stránek, spravuje firemní profily a navrhuje kampaně na sociálních sítích. V tištěné i on-line verzi také vydává katalog poskytovatelů služeb cestovního ruchu TravelGuide.

Bezplatných katalogů Zlaté stránky firma nyní distribuuje přes dva miliony kusů. Ze své slávy ustupoval katalog několik let. Zatímco v devadesátých letech svou tloušťkou připomínal středověké folianty, postupem času se Zlaté stránky výrazně ztenčily. Důvodem byl kromě posilování role internetu i rostoucí počet mobilních telefonů na úkor pevných linek.

Společnost Mediatel v minulosti vedla spor s Telefónikou o to, kdo Zlaté stránky vydává. Podle Telefóniky tištěný telefonní seznam vydávala vždy Telefónika z pověření ČTÚ, Mediatel to nicméně popřel a vysvětloval, že je od začátku držitelem ochranné známky značky Zlaté stránky.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Máslo (ilustrační snímek)
Z marží másla mají řetězce polovinu, ministerstvo kontrolu cen vítá

Máslo do Vánoc ještě zdraží, ale pomaleji než dosud. Za rok jeho cena stoupla o 45 procent. Podle dokumentu ministerstva zemědělství o vývoji trhu s mléčnými...  celý článek

Vítězem regionálního kola soutěže EY Podnikatel roku se ve Zlínském kraji stal...
České firmy chtějí zvýšit růst pomocí inovací, světové více investují do lidí

Za největší problém do budoucna považují čeští podnikatelé nedostatek kvalitních lidí. Až dvě třetiny firem v něm vidí hlavní riziko pro další růst, ukázal...  celý článek

Obchodní ředitel řetězce COOP Josef Plesník
Vzpomínky na JZD nám škodí, mladé družstva nelákají, říká šéf COOP

COOP letos slaví 170 let. Na velký večírek to však nevypadá. Obce nechávají obchody zavřít a mladí se do družstevničení nehrnou. Až 800 prodejen může být brzy...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.