Mövenpick se po dokončení transakce bude dál soustředit na svůj řetězec hotelů a retsaurací, výrobu značkové kávy či džemů.
Tržby za prodej výběrových značek zmrzliny se v Mövenpicku pohybují kolem 300 milionů franků ročně, což je asi 220 milionů dolarů. Většinu tržeb ale podnik generuje v zahraničí, a to prostřednictvím licencí.
Nestlé jako největší potravinářská společnost na světě se bude snažit také o další akvizice v tomto odvětví. Stejně jako ve Švýcarsku prodává Mövenpick zmrzlinové podnikání v Německu, Norsku, Švédsku, Finsku, Egyptě a v Saúdské Arábii.
Největším trhem pro prodej zmrzliny je pro Mövenpick Německo, kde už Nestlé získala výrobce zmrzliny Schöller Holding. Schöller už exkluzívní licenci k prodeji zmrzliny Mövenpick měl. Podrobnosti zde.