ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: Depositphotos

Další průšvih Facebooku. Hlídač politické reklamy selhal těsně před volbami

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Dva dny před předčasnými volbami do britského parlamentu selhala na největší sociální síti pojistka transparentnosti politické reklamy. Z databáze propagačních příspěvků jednotlivých stran zmizely desítky tisíc reklam. Nebylo tak možné dohledat, kdo a kolik investoval na Facebooku do předvolební kampaně.

Dezinformacím se obzvlášť daří v­ online prostředí sociálních sítí. Samotný Facebook má jenom za uplynulý rok zaplatit na pokutách přes pět miliard dolarů. Před čtvrtečním hlasováním ve Velké Británii však místo „fake news“ hasil problémy s­ politickou reklamou.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se