Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ztráta Union banky se snižuje

  14:49aktualizováno  14:49
Se ztrátou "jen" 37 milionů korun hospodařila od ledna do září Union banka. Toto číslo je výrazným zlepšením oproti prvním devíti měsícům loňského roku, kdy ztráta dosáhla 194,4 milionů korun. Bankovní analytici přitom plánovali dosavadní letošní ztrátu o 20,5 milionu vyšší, neboť banka investuje do informačních technoloií a rozvoje služeb. "Výsledky předčily naše očekávání. Především ve srovnání s minulým rokem jsme výrazně zlepšili provozní zisk a to hlavně snížením provozních nákladů," zhodnotil výsledky generální ředitel Union banky Jiří Babiš.

Vklady klientů přesáhly ke konci září 20 miliard korun, banka poskytla úvěry za téměř 17 miliard korun. Kapitálová přiměřenost činila 11,7 procenta.

Provozní náklady ústavu meziročně klesly o 66,5 milionu na 724,2 milionu korun. "Další snížení provozních nákladů se projeví do konce letošního roku a celkově za rok 2000 ve srovnání s rokem 1999 očekáváme jejich snížení o 70 milionů korun," dodal Babiš.

Na dotaz jaké výsledky očekává banka na konci roku odpověděl tiskový mluvčí Josef Řeřicha: "Snahou banky je mít vyrovnaný hospodářský výsledek i přes investice v letošním roce. Tím je bezpředmetná otázka jak bude uhrazena případná ztráta."

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.