- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když dráhy pustili trať soukromé společnosti -Jablonec nN-Tanvald,Železný Brod.Najednou se ukázalo,že to jde i s pětinou zaměstnanců a výnosy.To nemohli potřebovat,zvláště když intervaly se snižovaly zvláště při dojezdech do práce a z práce.
Dnes ji mají zpátky a dráhy tam stagnuje.Jenže nezapomeňte všichni opět volat Pupkina,jenž je zárukou,aby státních zaměstnanců bylo co nejvíce.
Zjisti si jak to tam fungovalo a proč od tam tud soukromnik uekl
Chtěl bych se zeptat opravdových odborníků,kteří zde zjevně nepíší, jestli budu muset navždy snášet názory a úsudky v přinejmenším naprosto neinformovaných lidí? Včechny články na s tématikou ČD jsou již od začátku psány tendenčně, že je chyba na straně porvozovatele. Přitom se tu bavíme zásadně o regionální dopravě. Kterou ze Zákona objednává, hradí (včetně ztrát a přiměřeného zisku) Kraj. Následně se zjistí, že objednávají něco na co nemají, tak to lepí stát, případně nějakou lehkou obklikou pře SFDI(státní fond dopravní infrastruktury.). Teď jsem je slyšel mluvit, že do této části nasypou peníze z výnosů z nějaké privatizace (opět.. jako by to bylo něco divného, stačí si najít, jak je SFDI financován a jak je propojen se SŽDC a ČD)... Celé mi to přijde o mlžení a spoléhání na to, že tmu vlastně nikdo nerozumí
a to , bohužel, i ten, který nedělá nic. Takže to směřuje do konečníku ( slavný kapitalismus). Lidi platí daně i za tyto služby, které se ruší. Zcela jasné vysvětlení - managament se " vatí " a na lidi serou...
Nejvetsim problemem CD, jako firmy, je neefektivni hospodareni. Maji obrovskou prezamestnanost, ktera by sla razantne snizit napr. prebudovanim malych nadrazi na nevyhrivane zastavky bez lidske obsluhy jen s prodejnimi automaty. Tim by se usetrilo i za energie a vydelalo na prodeji nebo pronajmu patricnych budov. Pokud neni pruchozi hromadne propousteni, tak bych aspon neprijimal nikoho z venci a spolehal na prirozenou fluktuaci. KSCSSD urcite problem CD resit nebude, neb tam maji silnou volicskou zakladnu :o/
ČD to je hospodář nade vše. Jezdím každý den vlakem do a ze zaměstnání. Cca před týdnem žhavilo topení u ranního spoje jak v lednu na Kamčatce. Aby se dalo vůbec cestovat, byly zpootvíraná všechna okna. A propálené kilowaty rovnou do luftu. Nebyl to zdaleka první případ v letních měsících ...
Nejsme v tom sami, chaos na železnici je i v Polsku, kde existuje více společností. Tam teprve někam dojet. Jo, možná nebudou provozovat ČD všechny lukrativní spoje, ale když bude vše rozumně řízeno, tak to bude efektivní.
noooo nepotesil si nas, aleee mi te takyyy nepotesime .......
Bohužel, je tomu tak. Loni v prosinci se i koordinátoři chvástali tím, že dosáhli intervalu 15 minut v odpolední špičce mezi Židenicemi a Kuřimí. I ČD psali, to už je jako interval městské hromadné dopravy. Pravda, možná tu skutečně posílilo dopravu, protože odpolední spoje bývají z Králova Pole dosti narvané, ale i tak jsou to jen tři vozy (nafotvá Regionova pod drátama nejčastěji). Obávám se však, že se v těchto spojích ze Slatiny spíše vozí vzduch, zvlášť teď, když továrny nepracují na plný výkon.
Spoje do Slatiny přes prázdniny nejezdí vůbec - můžeš být v klidu
Jančura: "Je radost zatápět státní firmě". http://ekonomika.idnes.cz/sef-student-agency-do-tri-let-chci-mit-svuj-vlak-fru-/eko_profily.asp?c=416955
Je tento článek o Student Agency? Není. Podporuji sice lepší dopravu, ale není nutné to sem teď tahat.
Moderní souprava má být podle šéfa a majitele Student Agency nejluxusnějším vlakem na evropských kolejích.
Pokud ČD a potažmo stát odevzdají soukromé firmě své nejlukrativnější spoje, je to buď cílená snaha o zrušení ČD zevnitř, patrně podporovaná korupcí, nebo totální demence jejich managementu, který by měl být okamžitě odvolán a propuštěn. Pochybuji, že by si někdo něco podobného dovolil v Německu! Nikde v Evropě (snad ani ve světě) se státní dopravce nezbavuje svých nejlukrativnějších spojů, to je možné fakt asi jenom v mentálně rozvojové ČR! Aspoň budeme zase jednou v něčem první!
Jak bude konkrétně žlutý vlak vypadat, neprozradil. "Právě probíhá výběrové řízení... ale vězte, budou dokonalé," uvedl s příslibem, že trumfnou i pendolino. Rozhoduje se mezi firmami Stadler a Siemens. Vítěz by měl být znám do konce roku. - více zde (rok 2007-moje poznámka).
Konkurovat chce i cenou. "Bude to 300 Kč v 2. třídě, která bude nesrovnatelně kvalitnější než 1. třída pendolina," uvedl. Na pouhou "jedničku" a "dvojku" ale mohou cestující zapomenout.
Povídám ti, nech toho. To sem nepatří. Jestli máš dost síly, napiš o tom článek. Ale nepiš to sem do reakcí. Budeme ti vděční.