Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výluk na železnici v příštím roce ubude. Může za to nižší rozpočet

Výluk na českých železnicích bude příští rok méně než letos. Může za to nižší rozpočet Správy železniční dopravní cesty. Letos byl přitom objem zakázek rekordní, neboť správce finišoval s čerpáním evropských dotací. Kvůli vysoké poptávce a náporu práce ale některé firmy práce nestihly dokončit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D56a98n93i97e39l 18S44c51h49n84i82t10z80e84r 5281574401246

To jak sedí ten chlápek na ty kolejnici, tak vypadá obecně práce na železnici, silnici.Rv

0/0
23.12.2015 1:27

J22i43n19d46ř46i21c30h 59Š68k72o10p54e42k 4105361780845

co mu zbývá ? Musí počkat, až přejede vlak

0/0
23.12.2015 9:28

P86a29v15e51l 75M83a85c16o60u84n 4757989452966

Trať UnL Střekov - Děčín. Jeden z důkazů jaký je v SŽDC bordel. Ti lidé co mají na starosti výběrové řízení a průběh stavby by měli nést zodpovědnost. Vyhrála firma, která si různě od jiných půjčuje stroje, protože své nemá, jenže je tolik zakázek a nikdo půjčovat nechce. Dále najímá pochybné subdodavatele. Pak se stavba zdržuje a termín nestihne. Je vždy u výběrového řízení podstatné to, jestli je nabídka nejlevnější?

Trať Benešov nad Ploučnicí - Rumburk. Zde je rekonstrukce další paskvil... Modernizace opravdu v uvozovkách. Svařených kolejnic sotva půlka, pražce vyměnili taky pramálo. Něco na pérech něco na šroubech... Přejezdy a zabezpečení? Perony a přechody? Nová návěstidla ve stanicích? Kam se vytratila ta spousta peněz na tuhle modernizaci?

0/0
22.12.2015 11:31

J89a35n 83V57a84l42o19u62c81h 6762797498700

A co se divíte, když hlavním (jediným) kritériem je nabídnutá cena. Mnohdy sice nedodržená (že byla nereálná už v nabídce úředník neřeší, protože neví, ale za to má razítko...), ale nechte rozdělanou stavbu... Takže pak se doplatí anebo škrtá (různé vybavení, mobiliář).

0/0
22.12.2015 12:27

J50i94n52d82ř72i12c10h 41Š37k34o71p45e59k 4335401840365

nikdo nenutí soutěžit pouze na cenu

Pokud si zadavatel neohlídá kvalitu, nebo dodržení ceny, nebo sankce, které může vůči firmě nárokovat, tak mu nepomůže sebelepší zákon.

Jen zbavení svépravnosti

0/0
22.12.2015 14:47

K53a59r33e75l 20O29g58o52u51n 7452741331471

Na trati Benešov n.P. - Rumburk šla většina peněz do rekonstrukce mostů a propustků.

0/0
22.12.2015 13:06

P38a71v36e22l 45M21a18c11o13u95n 4447649612106

Název díla: "Odstranění propadu rychlosti"

Cena díla: "870 mega"

0/0
22.12.2015 15:59

J22i21n34d19ř78i77c55h 32Š29k26o94p39e75k 4935401310655

nejde zakázat firmě,že si nesmí půjčit stroje. To ti zákon nedovoluje, takže na lidi, co dělají výběrko, to neházej.

0/0
22.12.2015 14:45
Foto

M35i18c89h95a10l 19S46m86í28t75k34a 8504624873206

V článku věta dne: Výluka čeká také hlavní trať z Prahy do České Třebové, kde bude v září provoz fungovat jen na jedné koleji

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vyluky-zeleznic-v-pristim-roce-d3j-/ekonomika.aspx?c=A151221_211142_ekonomika_ane

Chudáci cestující, podle Sůry budou tedy vlaky jezdit asi jen jedním směrem a nebo se jedná o poplašnou zprávu? Novinář se zase vyznamenal. Tam vlakem, zpět možná na kole :-)8-o8-o8-o

0/0
22.12.2015 10:58

P57e28t46r 41N26o36v94o54t90n15y 1511190271

Ne, vlaky se ta te jedne budou střídat. Takže budou spozdeni. Na kolo to (zatim) nebude. :-)

0/0
22.12.2015 12:08
Foto

M15i45c24h70a81l 40S18m56í70t13k21a 8114874313596

Vzdalenost mezi Prahou a C.Trebovou je 164km. Ta veta zni, ze cely usek bude jednokolejny.

0/0
22.12.2015 12:54

P12e30t80r 66N37o83v81o56t57n97y 1141390391

Vy jste tady novej, ne? :-)

+1/0
22.12.2015 22:03
Foto

B62r97o89n58i98s29l81a82v 61G63a68b32r79y62š 2852249341

Rekonstrukce jsou aspoň během těch výluk vidět, železnice dělá pokroky. Není to nic moc, ale aspoň něco. Pořád lepší než na silnici, která se stačí rozmlátit během dvou zim.

0/0
22.12.2015 10:31

M39i38c15h45a52l 70M33e84č81i42a33r 1870660719765

Buďte radi, že sa niečo robí.. na Slovensku budujeme koridor Bratislava - Košice od roku tuším 2002 a už sme skoro v Žiline (ani nie polovica a to ešte tá jednoduchšia).. ;-D malo to byť do roku 2010 celé...

0/0
22.12.2015 9:54

J10a77n 93J72e23m62e11l68k49a 1755490

Tak zase to máte aspoň bez úrovňového křížení. Ještě by to chtělo na 200..

0/0
6.1.2016 13:26

M66a22r43t57i30n 94Š41p32á68d 4742339931196

To je nějaká blbost, ne? Mezi Ústím n/L, Střekovem a Děčínem. To je jako kdybych napsal o výluce mezi Prahou, Vršovicemi a Davlí...

0/0
22.12.2015 9:45

J37i65ř72í 27S85t58e94h94l90í90k 9317116685232

Nejlepší je,když vyhraje soutěž na opravu horské trati firma z Maďarska.Mají jistě hodně zkušeností s prací v horách.Potom to tak vypadá.Trať do Jeseníku 4 měsíce zavřená,ale nic se neudělalo.;-D

+8/0
22.12.2015 6:59

P11a70v37e69l 65O68b12d13r21ž51á33l22e37k 6566434138112

Soutěž vzdy vyhraje ten nejlevnější. .. to byla přece hlavní protikorupční myšlenka systému veřejných zakázek.

A pokud si úředník dovolí vybrat někoho jiného, je jednou nohou v kriminále a nadřízený orgán ji stejně zruší.

+7/0
22.12.2015 7:18

M76a83r83t44i56n 88Š83p82á90d 4802549751306

Je to nesmysl, jenomže při dnešním přístupu k věcem se málokdo odváží něco pořádně rozhodnout. Takže se jede schematicky, např. kdo nabídne míň, ten to má.

0/0
22.12.2015 9:53

J21i56n61d81ř39i61c40h 15Š67k35o16p34e53k 4315921730305

když řekneš a) vyhraje ten nejlevnější, musíš říct i b) tj. ten nejlevnější, který předtím splní kvalifikační požadavky

+1/0
22.12.2015 14:54

J47a60n 87Č89e54k27a83l 7789545804534

Trať je pořád trať, most je pořád most, a násep je pořád násep, na to nemá sídlo firmy žádný vliv...

0/0
22.12.2015 9:53

J86a74n 86Ř57e36z90n39í76č59e55k 3261801713950

Na jednu stranu je to i dobře. Kamkoliv se jelo v roce 2015, tam nějaká výluka a z toho plynoucí fakt častých velkých zpoždění. Spojení Kolín-Praha bylo zoufalství, běžně zpoždění až 30 minut a časté mimořádnosti. Jen nechápu toho naivu, co sestavoval nynější jízdní řád, kdy dal na průjezd Praha-Kolín 37 minut. To ani omylem - jediný vlak zatím nepřijel podle jízdního řádu.

+3/0
22.12.2015 6:51

M18a58r76t19i12n 66Š90p18á69d 4432929871406

Myslím, že už počítali s ukončením výluky. Je jasné, že se trochu protáhne, no ale pokud skončí řekněme v únoru, pořád zbývá 10 měsíců na normální ježdění v souladu s JŘ. Nechtěli to hned po chvíli měnit.

Teď třeba v neděli na Budějovicku (včetně ČB - Praha) jezdily všechny vlaky naprosto včas, to musím pochválit.

0/0
22.12.2015 9:51

J65a39n 76Ř12e84z79n86í28č92e47k 3581961623910

Právě že teď se tam nic neděje a stejně to nejezdí podle řádu. Zřejmě zbožné přání sestavovatele jízdního řádu. Jestli v březnu pojedu Kolín-Praha za 37 minut, sním svoje pantofle. Nevěřím tomu.

0/0
22.12.2015 9:55
Foto

M25i23c73h30a78l 25S93m46í68t17k68a 8514244613776

Zeptejte se u SŽDC...

0/0
22.12.2015 11:00

T14o53m63a48s 60A73u47g82u52s41t11y83n 6767246201280

Proč je ten článek tak negativní, když by krásně mohl být pozitivní? Co napsat, místo výluk o tom, že se modernizuje ta trať, tahle trať atd? Obsah je stejný, ale působí to úplně jinak...

+8/0
22.12.2015 6:32

J21a49n 74D74r94b94u22š23e71k 2464293692

To by nikoho nezajímalo a nikdo by to nerozkliknul.

+5/0
22.12.2015 7:47

M69a43r43t65i34n 50Š88p92á94d 4582119281766

Protože autor... Kritizuje věci, které jsou aspoň v základu k pochválení, a nekritizuje to, co by měl kritizovat. Když už tak nemá rád ČD, proč nekritizuje třeba cenotvorbu na přeshraničních úsecích Potůčky - Johannstadt (2 eura jedním směrem) či České Velenice - Gmünd (1,5 eura jednosměrně, 3 eura zpáteční)? Prakticky v každé diskusi nabízím nějaké téma, na které by bylo dobré se zaměřit.

0/0
22.12.2015 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.