Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výluk na železnici v příštím roce ubude. Může za to nižší rozpočet

Výluk na českých železnicích bude příští rok méně než letos. Může za to nižší rozpočet Správy železniční dopravní cesty. Letos byl přitom objem zakázek rekordní, neboť správce finišoval s čerpáním evropských dotací. Kvůli vysoké poptávce a náporu práce ale některé firmy práce nestihly dokončit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D26a81n23i58e95l 75S55c70h72n12i31t37z89e50r 5231454531736

To jak sedí ten chlápek na ty kolejnici, tak vypadá obecně práce na železnici, silnici.Rv

0/0
23.12.2015 1:27

J73i16n80d68ř87i89c55h 38Š70k85o57p68e74k 4385921150135

co mu zbývá ? Musí počkat, až přejede vlak

0/0
23.12.2015 9:28

P10a22v39e39l 95M19a10c51o92u40n 4207259272726

Trať UnL Střekov - Děčín. Jeden z důkazů jaký je v SŽDC bordel. Ti lidé co mají na starosti výběrové řízení a průběh stavby by měli nést zodpovědnost. Vyhrála firma, která si různě od jiných půjčuje stroje, protože své nemá, jenže je tolik zakázek a nikdo půjčovat nechce. Dále najímá pochybné subdodavatele. Pak se stavba zdržuje a termín nestihne. Je vždy u výběrového řízení podstatné to, jestli je nabídka nejlevnější?

Trať Benešov nad Ploučnicí - Rumburk. Zde je rekonstrukce další paskvil... Modernizace opravdu v uvozovkách. Svařených kolejnic sotva půlka, pražce vyměnili taky pramálo. Něco na pérech něco na šroubech... Přejezdy a zabezpečení? Perony a přechody? Nová návěstidla ve stanicích? Kam se vytratila ta spousta peněz na tuhle modernizaci?

0/0
22.12.2015 11:31

J13a23n 42V16a15l51o57u93c32h 6122677148680

A co se divíte, když hlavním (jediným) kritériem je nabídnutá cena. Mnohdy sice nedodržená (že byla nereálná už v nabídce úředník neřeší, protože neví, ale za to má razítko...), ale nechte rozdělanou stavbu... Takže pak se doplatí anebo škrtá (různé vybavení, mobiliář).

0/0
22.12.2015 12:27

J23i13n37d92ř44i84c47h 22Š33k24o43p77e96k 4805261930585

nikdo nenutí soutěžit pouze na cenu

Pokud si zadavatel neohlídá kvalitu, nebo dodržení ceny, nebo sankce, které může vůči firmě nárokovat, tak mu nepomůže sebelepší zákon.

Jen zbavení svépravnosti

0/0
22.12.2015 14:47

K45a22r52e22l 53O54g41o31u86n 7632541161881

Na trati Benešov n.P. - Rumburk šla většina peněz do rekonstrukce mostů a propustků.

0/0
22.12.2015 13:06

P36a71v91e49l 85M47a65c47o75u40n 4797609792986

Název díla: "Odstranění propadu rychlosti"

Cena díla: "870 mega"

0/0
22.12.2015 15:59

J97i38n18d69ř41i98c72h 66Š54k60o56p69e58k 4945711560315

nejde zakázat firmě,že si nesmí půjčit stroje. To ti zákon nedovoluje, takže na lidi, co dělají výběrko, to neházej.

0/0
22.12.2015 14:45
Foto

M91i15c43h86a71l 84S56m93í77t38k21a 8694814723616

V článku věta dne: Výluka čeká také hlavní trať z Prahy do České Třebové, kde bude v září provoz fungovat jen na jedné koleji

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vyluky-zeleznic-v-pristim-roce-d3j-/ekonomika.aspx?c=A151221_211142_ekonomika_ane

Chudáci cestující, podle Sůry budou tedy vlaky jezdit asi jen jedním směrem a nebo se jedná o poplašnou zprávu? Novinář se zase vyznamenal. Tam vlakem, zpět možná na kole :-)8-o8-o8-o

0/0
22.12.2015 10:58

P72e55t42r 91N78o92v23o17t26n69y 1271400921

Ne, vlaky se ta te jedne budou střídat. Takže budou spozdeni. Na kolo to (zatim) nebude. :-)

0/0
22.12.2015 12:08
Foto

M26i88c69h74a28l 18S87m55í46t21k36a 8524604753626

Vzdalenost mezi Prahou a C.Trebovou je 164km. Ta veta zni, ze cely usek bude jednokolejny.

0/0
22.12.2015 12:54

P69e60t95r 71N87o93v95o13t61n78y 1771380771

Vy jste tady novej, ne? :-)

+1/0
22.12.2015 22:03
Foto

B96r27o27n53i54s63l76a87v 67G46a50b73r84y16š 2362439161

Rekonstrukce jsou aspoň během těch výluk vidět, železnice dělá pokroky. Není to nic moc, ale aspoň něco. Pořád lepší než na silnici, která se stačí rozmlátit během dvou zim.

0/0
22.12.2015 10:31

M49i27c27h60a47l 64M72e54č52i97a30r 1850180959505

Buďte radi, že sa niečo robí.. na Slovensku budujeme koridor Bratislava - Košice od roku tuším 2002 a už sme skoro v Žiline (ani nie polovica a to ešte tá jednoduchšia).. ;-D malo to byť do roku 2010 celé...

0/0
22.12.2015 9:54

J79a19n 57J29e92m81e97l95k97a 1735110

Tak zase to máte aspoň bez úrovňového křížení. Ještě by to chtělo na 200..

0/0
6.1.2016 13:26

M24a54r97t13i87n 69Š68p55á39d 4592219271596

To je nějaká blbost, ne? Mezi Ústím n/L, Střekovem a Děčínem. To je jako kdybych napsal o výluce mezi Prahou, Vršovicemi a Davlí...

0/0
22.12.2015 9:45

J61i53ř97í 12S65t56e12h59l50í10k 9927756575172

Nejlepší je,když vyhraje soutěž na opravu horské trati firma z Maďarska.Mají jistě hodně zkušeností s prací v horách.Potom to tak vypadá.Trať do Jeseníku 4 měsíce zavřená,ale nic se neudělalo.;-D

+8/0
22.12.2015 6:59

P49a33v51e30l 28O85b45d49r28ž56á49l19e59k 6276624658892

Soutěž vzdy vyhraje ten nejlevnější. .. to byla přece hlavní protikorupční myšlenka systému veřejných zakázek.

A pokud si úředník dovolí vybrat někoho jiného, je jednou nohou v kriminále a nadřízený orgán ji stejně zruší.

+7/0
22.12.2015 7:18

M68a90r97t66i49n 83Š94p40á51d 4712519731536

Je to nesmysl, jenomže při dnešním přístupu k věcem se málokdo odváží něco pořádně rozhodnout. Takže se jede schematicky, např. kdo nabídne míň, ten to má.

0/0
22.12.2015 9:53

J14i36n39d62ř28i31c87h 38Š91k40o23p21e35k 4505621550955

když řekneš a) vyhraje ten nejlevnější, musíš říct i b) tj. ten nejlevnější, který předtím splní kvalifikační požadavky

+1/0
22.12.2015 14:54

J84a95n 83Č20e34k83a59l 7499105484554

Trať je pořád trať, most je pořád most, a násep je pořád násep, na to nemá sídlo firmy žádný vliv...

0/0
22.12.2015 9:53

J88a76n 24Ř92e75z73n52í22č79e96k 3971401773600

Na jednu stranu je to i dobře. Kamkoliv se jelo v roce 2015, tam nějaká výluka a z toho plynoucí fakt častých velkých zpoždění. Spojení Kolín-Praha bylo zoufalství, běžně zpoždění až 30 minut a časté mimořádnosti. Jen nechápu toho naivu, co sestavoval nynější jízdní řád, kdy dal na průjezd Praha-Kolín 37 minut. To ani omylem - jediný vlak zatím nepřijel podle jízdního řádu.

+3/0
22.12.2015 6:51

M76a59r83t55i23n 42Š42p84á54d 4852549881436

Myslím, že už počítali s ukončením výluky. Je jasné, že se trochu protáhne, no ale pokud skončí řekněme v únoru, pořád zbývá 10 měsíců na normální ježdění v souladu s JŘ. Nechtěli to hned po chvíli měnit.

Teď třeba v neděli na Budějovicku (včetně ČB - Praha) jezdily všechny vlaky naprosto včas, to musím pochválit.

0/0
22.12.2015 9:51

J79a52n 79Ř22e27z81n42í48č24e26k 3301451613970

Právě že teď se tam nic neděje a stejně to nejezdí podle řádu. Zřejmě zbožné přání sestavovatele jízdního řádu. Jestli v březnu pojedu Kolín-Praha za 37 minut, sním svoje pantofle. Nevěřím tomu.

0/0
22.12.2015 9:55
Foto

M50i74c98h85a65l 16S58m57í33t75k93a 8864164223146

Zeptejte se u SŽDC...

0/0
22.12.2015 11:00

T32o37m48a85s 39A71u68g10u83s79t57y45n 6217616431630

Proč je ten článek tak negativní, když by krásně mohl být pozitivní? Co napsat, místo výluk o tom, že se modernizuje ta trať, tahle trať atd? Obsah je stejný, ale působí to úplně jinak...

+8/0
22.12.2015 6:32

J19a60n 43D91r19b55u98š88e82k 2844323292

To by nikoho nezajímalo a nikdo by to nerozkliknul.

+5/0
22.12.2015 7:47

M13a28r40t75i29n 44Š91p87á80d 4582329361806

Protože autor... Kritizuje věci, které jsou aspoň v základu k pochválení, a nekritizuje to, co by měl kritizovat. Když už tak nemá rád ČD, proč nekritizuje třeba cenotvorbu na přeshraničních úsecích Potůčky - Johannstadt (2 eura jedním směrem) či České Velenice - Gmünd (1,5 eura jednosměrně, 3 eura zpáteční)? Prakticky v každé diskusi nabízím nějaké téma, na které by bylo dobré se zaměřit.

0/0
22.12.2015 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.