Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Výluk na železnici v příštím roce ubude. Může za to nižší rozpočet

Výluk na českých železnicích bude příští rok méně než letos. Může za to nižší rozpočet Správy železniční dopravní cesty. Letos byl přitom objem zakázek rekordní, neboť správce finišoval s čerpáním evropských dotací. Kvůli vysoké poptávce a náporu práce ale některé firmy práce nestihly dokončit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D32a42n16i91e81l 77S95c52h49n19i62t56z12e44r 5651564731906

To jak sedí ten chlápek na ty kolejnici, tak vypadá obecně práce na železnici, silnici.Rv

0/0
23.12.2015 1:27

J82i24n51d12ř60i79c80h 83Š64k74o31p12e75k 4845411100455

co mu zbývá ? Musí počkat, až přejede vlak

0/0
23.12.2015 9:28

P46a90v39e98l 17M83a64c52o49u21n 4447369382816

Trať UnL Střekov - Děčín. Jeden z důkazů jaký je v SŽDC bordel. Ti lidé co mají na starosti výběrové řízení a průběh stavby by měli nést zodpovědnost. Vyhrála firma, která si různě od jiných půjčuje stroje, protože své nemá, jenže je tolik zakázek a nikdo půjčovat nechce. Dále najímá pochybné subdodavatele. Pak se stavba zdržuje a termín nestihne. Je vždy u výběrového řízení podstatné to, jestli je nabídka nejlevnější?

Trať Benešov nad Ploučnicí - Rumburk. Zde je rekonstrukce další paskvil... Modernizace opravdu v uvozovkách. Svařených kolejnic sotva půlka, pražce vyměnili taky pramálo. Něco na pérech něco na šroubech... Přejezdy a zabezpečení? Perony a přechody? Nová návěstidla ve stanicích? Kam se vytratila ta spousta peněz na tuhle modernizaci?

0/0
22.12.2015 11:31

J87a20n 81V11a41l96o79u40c54h 6212107928400

A co se divíte, když hlavním (jediným) kritériem je nabídnutá cena. Mnohdy sice nedodržená (že byla nereálná už v nabídce úředník neřeší, protože neví, ale za to má razítko...), ale nechte rozdělanou stavbu... Takže pak se doplatí anebo škrtá (různé vybavení, mobiliář).

0/0
22.12.2015 12:27

J77i27n16d86ř71i70c44h 30Š19k82o60p82e17k 4675461180405

nikdo nenutí soutěžit pouze na cenu

Pokud si zadavatel neohlídá kvalitu, nebo dodržení ceny, nebo sankce, které může vůči firmě nárokovat, tak mu nepomůže sebelepší zákon.

Jen zbavení svépravnosti

0/0
22.12.2015 14:47

K68a49r38e46l 48O24g64o12u39n 7682471651591

Na trati Benešov n.P. - Rumburk šla většina peněz do rekonstrukce mostů a propustků.

0/0
22.12.2015 13:06

P84a86v16e89l 34M74a31c14o56u64n 4667479672106

Název díla: "Odstranění propadu rychlosti"

Cena díla: "870 mega"

0/0
22.12.2015 15:59

J98i50n57d88ř22i92c46h 80Š40k53o11p41e78k 4915311680405

nejde zakázat firmě,že si nesmí půjčit stroje. To ti zákon nedovoluje, takže na lidi, co dělají výběrko, to neházej.

0/0
22.12.2015 14:45
Foto

M75i81c52h32a74l 94S10m77í22t42k18a 8644914733786

V článku věta dne: Výluka čeká také hlavní trať z Prahy do České Třebové, kde bude v září provoz fungovat jen na jedné koleji

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vyluky-zeleznic-v-pristim-roce-d3j-/ekonomika.aspx?c=A151221_211142_ekonomika_ane

Chudáci cestující, podle Sůry budou tedy vlaky jezdit asi jen jedním směrem a nebo se jedná o poplašnou zprávu? Novinář se zase vyznamenal. Tam vlakem, zpět možná na kole :-)8-o8-o8-o

0/0
22.12.2015 10:58

P10e55t63r 12N88o20v57o53t66n48y 1161740451

Ne, vlaky se ta te jedne budou střídat. Takže budou spozdeni. Na kolo to (zatim) nebude. :-)

0/0
22.12.2015 12:08
Foto

M32i43c52h21a35l 94S36m71í84t56k76a 8744614883446

Vzdalenost mezi Prahou a C.Trebovou je 164km. Ta veta zni, ze cely usek bude jednokolejny.

0/0
22.12.2015 12:54

P80e13t71r 75N61o37v61o77t45n66y 1661500641

Vy jste tady novej, ne? :-)

+1/0
22.12.2015 22:03
Foto

B33r98o64n36i88s34l41a88v 98G65a52b66r78y51š 6385704160

Rekonstrukce jsou aspoň během těch výluk vidět, železnice dělá pokroky. Není to nic moc, ale aspoň něco. Pořád lepší než na silnici, která se stačí rozmlátit během dvou zim.

0/0
22.12.2015 10:31

M35i24c57h68a19l 84M45e44č98i83a94r 1800740749675

Buďte radi, že sa niečo robí.. na Slovensku budujeme koridor Bratislava - Košice od roku tuším 2002 a už sme skoro v Žiline (ani nie polovica a to ešte tá jednoduchšia).. ;-D malo to byť do roku 2010 celé...

0/0
22.12.2015 9:54

J38a85n 16J60e57m21e48l72k63a 1125900

Tak zase to máte aspoň bez úrovňového křížení. Ještě by to chtělo na 200..

0/0
6.1.2016 13:26

M14a15r32t94i57n 20Š48p74á59d 4412369171646

To je nějaká blbost, ne? Mezi Ústím n/L, Střekovem a Děčínem. To je jako kdybych napsal o výluce mezi Prahou, Vršovicemi a Davlí...

0/0
22.12.2015 9:45

J90i53ř34í 56S92t27e90h77l97í50k 9657316195572

Nejlepší je,když vyhraje soutěž na opravu horské trati firma z Maďarska.Mají jistě hodně zkušeností s prací v horách.Potom to tak vypadá.Trať do Jeseníku 4 měsíce zavřená,ale nic se neudělalo.;-D

+8/0
22.12.2015 6:59

P23a74v83e15l 16O92b40d39r76ž88á46l70e35k 6106174968582

Soutěž vzdy vyhraje ten nejlevnější. .. to byla přece hlavní protikorupční myšlenka systému veřejných zakázek.

A pokud si úředník dovolí vybrat někoho jiného, je jednou nohou v kriminále a nadřízený orgán ji stejně zruší.

+7/0
22.12.2015 7:18

M98a95r68t41i57n 29Š38p55á97d 4852249541956

Je to nesmysl, jenomže při dnešním přístupu k věcem se málokdo odváží něco pořádně rozhodnout. Takže se jede schematicky, např. kdo nabídne míň, ten to má.

0/0
22.12.2015 9:53

J17i53n26d65ř11i27c60h 32Š58k81o84p59e24k 4575671560565

když řekneš a) vyhraje ten nejlevnější, musíš říct i b) tj. ten nejlevnější, který předtím splní kvalifikační požadavky

+1/0
22.12.2015 14:54

J64a77n 89Č52e17k32a22l 7889805274644

Trať je pořád trať, most je pořád most, a násep je pořád násep, na to nemá sídlo firmy žádný vliv...

0/0
22.12.2015 9:53

J75a60n 94Ř54e24z32n91í38č26e18k 3431151783960

Na jednu stranu je to i dobře. Kamkoliv se jelo v roce 2015, tam nějaká výluka a z toho plynoucí fakt častých velkých zpoždění. Spojení Kolín-Praha bylo zoufalství, běžně zpoždění až 30 minut a časté mimořádnosti. Jen nechápu toho naivu, co sestavoval nynější jízdní řád, kdy dal na průjezd Praha-Kolín 37 minut. To ani omylem - jediný vlak zatím nepřijel podle jízdního řádu.

+3/0
22.12.2015 6:51

M75a47r85t56i96n 14Š79p86á51d 4392589761156

Myslím, že už počítali s ukončením výluky. Je jasné, že se trochu protáhne, no ale pokud skončí řekněme v únoru, pořád zbývá 10 měsíců na normální ježdění v souladu s JŘ. Nechtěli to hned po chvíli měnit.

Teď třeba v neděli na Budějovicku (včetně ČB - Praha) jezdily všechny vlaky naprosto včas, to musím pochválit.

0/0
22.12.2015 9:51

J63a46n 93Ř53e22z46n42í67č81e30k 3891151983350

Právě že teď se tam nic neděje a stejně to nejezdí podle řádu. Zřejmě zbožné přání sestavovatele jízdního řádu. Jestli v březnu pojedu Kolín-Praha za 37 minut, sním svoje pantofle. Nevěřím tomu.

0/0
22.12.2015 9:55
Foto

M74i27c39h55a43l 84S73m19í56t74k12a 8344304593946

Zeptejte se u SŽDC...

0/0
22.12.2015 11:00

T73o53m25a64s 55A85u73g79u24s89t92y41n 6647186641650

Proč je ten článek tak negativní, když by krásně mohl být pozitivní? Co napsat, místo výluk o tom, že se modernizuje ta trať, tahle trať atd? Obsah je stejný, ale působí to úplně jinak...

+8/0
22.12.2015 6:32

J65a91n 15D54r21b33u98š13e42k 2304893362

To by nikoho nezajímalo a nikdo by to nerozkliknul.

+5/0
22.12.2015 7:47

M46a77r20t22i22n 17Š85p56á45d 4892439791876

Protože autor... Kritizuje věci, které jsou aspoň v základu k pochválení, a nekritizuje to, co by měl kritizovat. Když už tak nemá rád ČD, proč nekritizuje třeba cenotvorbu na přeshraničních úsecích Potůčky - Johannstadt (2 eura jedním směrem) či České Velenice - Gmünd (1,5 eura jednosměrně, 3 eura zpáteční)? Prakticky v každé diskusi nabízím nějaké téma, na které by bylo dobré se zaměřit.

0/0
22.12.2015 9:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.