Diskuze
GLOSA: Utrácení seniorů není žádná záhada. Jen propadli letákové lobby
Děkujeme za pochopení.
B37o15h74u32m12i29l23a 58Z50a13c71h45o94v32á
Duchodce utrati mozna vic, ale nesni to, ve vetsine pripadu to da svym detem, nebo vnoucatum,kteri nemaji cas nakupovat. A je to zahade.
V27l44a31s46t72i37m98i44l 36K77o49c88u73r53e55k
Příště uvažujte nad tím, co píšete. Toto jsou bláboly
R56a23d58e40k 98N10e51u65m89a45n42n
ale je přeci jedno, že nakoupí hodně - kdyby to snědli
asi to tedy fakt vyhodí
P52a91t83r42i90k 10S26v13o12b79o78d69a
přesně tak. něco dají vnoučatům, ale z principů matematiky mi vychází, že nakoupí-li více než potřebují (se svými dětmi) tak vyhazují a ne že ne.
E48v13a 17J91i77n95d81r23o55v69á
Za jídlo utratím 60,- Kč/den. Slevové akce vyhledávám protože mě umožňují tento limit dodržet. Ale nekupuji nic, co bych nespotřebovala.
P93a88v22e15l 95F31o74l77t41á11n
Mé nakupovací zlozvyky jsou popsány v komentu u souběžně pitomého článku:
vloženém v čase 14.7.2016 3:08
Netřeba to celé kopírovat, kdo má potřebu dalších informací, ten si to najde.
P39a84v17e60l 93F85o49l72t70á50n
Autorka článku Zuzana Kubátová objevila úžasnou souvislost: "Ono to bude jinak: důchodcovský paradox spíš skvěle ilustruje efekt „slevového“ marketingu."
·
Pro ilustraci a snadnější počítání si určíme že průměrný důchodce sní za celý den cca 1 kilogram jídla. To nám činí celkem 30 kilo za jeden měsíc, které postupně při jednotlivých nákupech odnosí domů.
Pokud autorka nekecá, tak: "Nakupuje totiž to, co mu jako výhodný nákup nabízejí obchodníci. Nikoliv to, co potřebuje. Co by prostě do nákupního košíku naskládal o své vlastní vůli, bez rad marketinkových mágů obchodních řetězců."
To by znamenalo, že při každém nákupu si domů donese mimo potřebných surovin i denně asi tak půl kila "marketingového" jídla navíc? Takže má najednou na měsíc nakoupeno 45 kilo potravin? A další měsíc zase dalších 15 kilo přes možnou spotřebu?
Nezačne se důchodci to jídlo doma hromadit jak Járovi v dole horníci?
Autorka článku evidentně něco dost hodně nedomyslela.
·
Z článku: "... nekoupíte nikdy jen to máslo. Zákonitě přibalíte i pár zbytečností..." – ať si laskavě autorka nechá své špatné zkušenosti s jejími nakupovacími schopnostmi a zlozvyky pro sebe a necpe je druhým – jdu s papírkem co potřebuji (obrana proti stáří) a odejdu jen s tím, co na papírku je napsáno. Nejsem žádný malý blbec.
F75r76a52n19t37i90š17e73k 68M17a31t86ě81j88č89e52k
Hňup zůstane hňupem a pařez pařezem!
F94r30a80n36t11i46š67e19k 28M10a41t82ě20j42č50e83k
V článku píšete, důchodci jsou hladovější, no dobře. Ale zajímalo by mne , co by se stalo kdybych napsal, cikáni jsou hladovější?!
Neboli můžete vytvářet napětí jen vůči určité skupině osob, která není natolik organizovaná, aby se mohla bránit! Z toho mi vychází jediné, jste psavci!
P28a35t26r45i13k 76S14v23o11b18o34d79a
Hladovější opravdu nejsou. Metabolismus jede pomaleji, mají často už zničené žaludky, pomalá střeva, spoustu zdravotních problémů, nemohou to či ono. Tak jaképak hladovější. Když mi bylo dvacet, sežral bych i balicí papír.
P12a27v69e51l 17F54o51l89t24á74n
V jeden den dva stejně pitomé články na totéž téma?
Já bych z vás udělal nezaměstnaný!
P19e89t75r 89K58u74d80r12n63a
Kupuji jen to co potřebuji.Nechci slevu zadarmo :-)
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky
Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
Bývalý zápasník zachraňuje podniky recenzemi na TikToku. Jen jím, tvrdí
Americké restaurace, které čelí krachu kvůli nezájmu zákazníků, objevily nečekaného spasitele. Je...
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
Hibernace už bylo dost. Heineken je na cestě osvěžit britské hospody
Pivovarnický gigant Heineken oznámil, že plánuje znovu otevřít přibližně dvaašedesát svých hospod a...
Obchody, kavárny, zábava i motýli. Obchodní dům Máj se otevře 20. června
Obchodní dům Máj, který stavbaři od července 2022 rekonstruují, se lidem otevře ve čtvrtek 20....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!