Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a98n 72N88o60v77á91k 8410826447360

Takže další skryté zadlužování. V současné době si snad můžeme dovolit postavit pár kilometrů dálnice a netřeba do toho tahat zase další hromadu zprostředkovatelů, kteří se na tom akorát napakují.

+7/0
doporučit
1.8.2017 14:52

B34e27d72ř17i43c75h 97K13u56d23r20n71a 1538518762770

Podle mě PPP nevyřeší několik zásadních problémů při stavění dálnic u nás. Výkup pozemků, nedostatečný geologický průzkum, nedostatečně naplánovanou kapacitu dálnice a povolovací procesy pro stavbu dálnice. Jsem zvědavý jak budou právně ošetřeny a penalizovány uzavírky, údržba,...

+4/0
doporučit
1.8.2017 15:27

S17t55a19n95i67s15l19a70v 56S22r79b52a 4255724418744

pokud nikdy žádná firma nespravovala dálníce, nemocnice, věznice, proč by měl stát riskovat, že to se to najednou někdo, kdo to nikdy nedělal, naučí? všechny ppp spějí tak k jednomu cíli. a sice krachu těch projektů, vydírání státu a nakonec za peníze daňových poplatníků vykoupení projektu státem.

+4/0
doporučit
1.8.2017 14:44

M94i53l93a39n 87V83o63l24e38k 5179733156129

PPP jsou soukromé projekty, kde stát garantuje, že pro soukromníky budou ziskové. To ale s kapitalismem nemá co dělat. V období levných peněz je to už naprostý nesmysl. Spíš zlodějna.

+2/0
doporučit
2.8.2017 5:49

Š56t95ě20p52á32n 81D45o24l38e27ž63a69l 3592361898595

Přesně to je koncept z doby ekonomické krize, dneska kdy kvůli nepřipravenosti staveb leží prachy ma výstavbu infrastruktury ladem jde o zcela zcestnou myšlenku

+2/0
doporučit
1.8.2017 19:35

T34o71m81á27š 66Z77a23p62i91o24r 1925273110325

V době, kdy občané tohoto státu začínají vážně mluvit o zpětném vykupování strategických pozemků, energosoustav apod se vytváří další strategická páteř v privátním sektoru s jistým příjmem na několik desetiletí. Není nad to začít tleskat R^

+2/0
doporučit
1.8.2017 16:18

L61u13k61á74š 46C68v57r69č79e58k 1126574417

Využití PPP projektů (Public-Private Partnership) pro výstavbu dálnic dokáže urychlit výstavbu silniční sítě, protože koncesionáři si pečlivě hlídají kvalitu i harmonogram stavebních prací.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/d4-dalnice-poradce-soukrome-penize-dostavba-fka-/eko-doprava.aspx?c=A170801_140113_eko-doprava_pas

Pokud tohle státní úředníci nesvedou, nebylo by lepší je vyhodit?

+2/−1
doporučit
1.8.2017 14:35

M82a43r12c96e33l 38B52a56k89o17š 4371876923

Bol som proti PPP projektom na Slovensku a akosi mám stále voči tomu averziu. Proste som stále presvedčený že takéto investície by mal stavať štát a následne aj vlastniť. ..... ale ...... Po pár rokoch užívania ďiaľnic na slovensku môžem ale prehlásiť, že slovenský PPP úsek je najkvalitnejší úsek diaľnice. Či už kvalitou vozovky, zvodidiel, dopravným značením, starostlivosťou o zeleň a trávnaté plochy pozdĺž celej diaľnice. Proste vidno lepšiu kvalitu diaľnice a aj lepšiu starostlivosť o ňu. Kto je všímavý zbadá to na pohľad. Rozdiel pekne vidno aj pri prechode R1 z PPP (časť Pr1bina) na štátny úsek v správe NDS. ..... predpokladám, že stavebník, ktorý si ju postaví a má ju potom prevádzkovať 30 rokov si ju asi nepostaví zle a nešetrí na niečom čo ho za 5 rokov dobehne pri údržbe, taktiež nezanedbá údržbu ktorá pri nejakej dopravnej nehode znamená značnú pokutu.

+1/0
doporučit
2.8.2017 22:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.