Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Generální ředitel Kapsch odpoví on-line

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 29. ledna 2008 do 12:30

OTÁZKA: U Jihlavy na přivaděči k dálnici D1 stojí tři mýtné brány v useku asi 900m od sebe. Mýto se tam nevybírá. Jaký je smysl mýtných bran v úseku, kde se nevybírá mýto? Mirda
OTÁZKA: Vím,že tato otázka je spíše na MD,ale zeptám se na váš názor. Je správné,aby mýto platily nákladní vozy,které mají celkovou hmotnost do 12t, ale mají tažné zařízení,ketré v daný moment nepoužívají a přesto platí mýto,V SRN je toto možné na palubní jednotce nastavit a v CR ne? znamená to,že vozidla typu Passat v kategorii N1 budou příští rok platit také mýtné,pokud mají tažné a hmotnost soupravy může být i více než 3,5t? Jan
OTÁZKA: Nejak se nemuzu zbavit dojmu, ze kdyby se zvysila spotrebni dan na pohonne hmoty v cele EU a dusledne se kontrolovalo pretizeni kamionu, tak by jsme zadne brany nepotrebovali (potazmo cely Kapsch) a efektivita vyberu by byla podstatne lepsi. Nebo se pletu? Jiri Wallter
OTÁZKA: Dobrý den, byl vstup Kapsche i jeho další rozvoj na českém území ovlivněn aktivitami a lobbingem bývalého pražského politika Michaela Hvížďaly? Děkuji Tomáš Horák
OTÁZKA: Nemyslite si, ze soucasne zdrazovani potravin v CR je tak trochu zapricineno i zavedenim mytneho? Nebo si myslite, ze penize ktere se vyberou na mytnem se nekde tisknou? Jiri Wallter
OTÁZKA: Ještě jednou, omluvám se, nemohu si to odpustit. Pane Feixi žije se Vám dobře jako firmě z dopravců, kteří zaplatí dálnici z daně z příjmu, ze silniční daně (mohl by jste argumentovat silnice 1,2,3 tříd)a z mýta.??? Děkuji Dopravce Tachov
OTÁZKA: Pane Feixi, - máte zkolaudovány všechny brány? -jak máte zajištěnu přepravu nebezpečných věcí a nakládání se závadnými látkami? Luboš Holčák
OTÁZKA: opakuji otázku - Neuvěřitelné prachy za ZASTARALÝ systém, jak se Vám s tím žije, když víte, že to jde lépe. no
OTÁZKA: Nezdá se vám nefér a přinejmenším tendenční tvrdit, že sledovací systém Kapsch je vysoce rentabilní, protože se zaplatil za prvních 190 dnů v roce? Vždyť výběr mýtného má sloužit jako zdroj financování dálniční sítě a zejména jejích oprav.Mýtný systém je jen jakýmsi pseudoúčetním systémem zjišťování podílu jednotlivých uživatelů silnic a dálnic na jejich ničení. Je tedy standardní, že by účetní a kontrolní systém jakékoli firmy stál polovinu jejích tržeb?V budoucnu po úhradě zařízení samozřejmě méně, ale stále příliš na skutečný přínos. Pavel
OTÁZKA: Je technicky možné měření rychlosti i přez satelitní systém? anonym
OTÁZKA: Dobrý den, chtěla bych se zeptat kde sídlí kancelář do které se z mýtných bran přenáší přenosy?S tím souvisí i můj další dotaz jestli by byla možná u Vás brigáda(teda jestli ta kancelář není daleko :o) ).Děkuji Adéla
OTÁZKA: Proč jste pro čr zvolili zastaralý system mikrovln, když se ve světě dávno přešlo na satelit? p
OTÁZKA: Dobrý den, nemyslíte si, že spíše než informační systém by dálnici D1 pomohlo částečné rozšíření do tří pruhů a hlavně zlepšení celkového stavu vozovky, která je spíše nyní tankodromem? Než vesměs zbytečný dopravní informační systém? Mohl by jste mi nastínit situaci ve které by mi tento systém mohl být nápomocen? Lukáš Wer
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli už je známo zda zavedení mýtného skutečně odvedlo kamionovou dopravu na silnice nižších tříd nebo ne. Předpokládám že počáteční obavy se nepotvrdily. Děkuji a přeji mnoho úspěchů. J.Krob
OTÁZKA: Kolik procent z celkové ceny zakázky připadlo na provize? Kamil
OTÁZKA: Dobrý den,bude li zavedeno mýtné i pro osobní automobily, zmanená to nutnos pořízení krabičky pro každé osobní auto?zvládne teoreticky Váš systém takový nápor? tf
OTÁZKA: Dobrý den, jako firma Kapsch jste akorat prizivnici.! Mytne bereme jako nutné zlo!!!! A závěrem bych chtěl podotknout, že. Výběrové řízení na mýtný systém v ČR, nemohl proběhnout absolutně v pořádku. V žádném případě, by jste nemohli vyhrát s Vaším zastaralým systémem.! Děkuji Dopravce Tachov
OTÁZKA: Jestli to dobre chapu, tak za 22mld se postavilo cca. 200 bran, tzn. 100mil.kc/kus za reseni, ktere se stejne nahradi behem par let satelitnim? Delam v telekomunikacich a ikdyz se mi ceny nekterych reseni zdaji premrstene, tak opravdu nevim co si o tomhle mam myslet. Uprime gratuluju, takhle odrbat stat se naposledy povedlo Kozenymu ;-) Jiri Wallter
OTÁZKA: Dd Kolik hodin trávíte denně v práci_máte dost energie, není to ubijející? Co byste doporučil pro úspěch mladým lidem, kteří to chtějí někam "dotáhnout". Díky Petr Dozvedel
OTÁZKA: Stát by na tom vydělal 100 miliard, jen pokud by byl v opozici ke svým občanům (samostatná a.s.), těch 100 miliard pochopitelně občané zaplatí, jakožto koncový spotřebitelé (dopravci je promítnou do ceny). Takže jediný kdo na tom vydělá je Vaše firma (popřípadě ti kdož dostali úplatky). Nebo je to jinak ? Zdravím a užijte si to :-) Josef K
OTÁZKA: Dobrý den, vím že to není přímo otázka na Vás - ale řekl by jste mi Váš názor proč finanční prostředky z mýtného jdou do rozpočtu ČR a nejdou přímo (např.) do fondu infrastruktury ? Peníze určené pro opravy silnic a dálnic vybírané prostřednictvím mýtného by pro tento účel měly přece být přerozdělované přímou cestou... Děkuji a zároveň přeji hodně úspěchů. Mirek
OTÁZKA: Dobrý den , chtěl bych se zeptat kdy se bude budovat mýto na silnici I/38 usek Kolín- Havlíčkův Brod- Jihlava? Vím že to je otázka spíše na ministetrstvo dopravy ale pokud víte odpovězte prosím, tato silnice je velice přetížena nákladními automobily, kteří po této trase objíždějí dálnici aby nemusely platit mýto, Děkuji za odpoved. jirka
OTÁZKA: Se systémem mýtného nesouhlasím.Navíc firma Kapsch se dle mého názoru neoprávněně a drze vecpala a bude na tom velmi výborně vydělávat.Toto by měl provozovat stát a z toho by měl stát vydělávat a hradit opravy,aj. na dálnicícha a silnicích. Václav
OTÁZKA: Pane řediteli, vždyť jste študovanej člověk. Copak nechápete, že vybírání mýta je značně neefektivní? Vždyť do budování silnic se vrátí méně než polovina toho, co se vybere na mýtném - něco jde Vám, něco úředníkům, ... A vůbec nechápu, proč chcete ješte zpoplatňovat i osobní dopravu. Podle mě je daň na pohonných hmotách pro os. dopravu tím nejlevnějším a nejspravedlivějším řešením. To už rovnou můžete postavit mýtné brány i na chodník! Nebo to už máte i v plánu? Jarda
OTÁZKA: Dobry den, myslite si, ze je v CR nejaka spolecnost, ktera by dokazala vyvinout konkurenceschopnou mobilni jednotku pro vyber mytneho? Dekuji. Petr Kral
OTÁZKA: Kolik vynakládá vaše firma na úplatky a kolik jdte vyplatily naším politikům za vaše brány v ČR? normální občan
OTÁZKA: Dobrý den, přijde mi zvláštní, že jste postavili další brány na silnicích 1. třídy, a to i přes to, že jste neměli podepsaný dodatek s MD. Jak jste si mohli být jisti, že Vám to bude opravdu MD svěřeno? Další brány
OTÁZKA: Dobrý den pane Řediteli. Budou se nadále stavět mýtné brány ? A myslíte že to má význam nemyslím tím v rámci financí, ale kde jaký řidič z povolání (např.řidič kamiónu) si zkrátí cestu přes nespoplatněné úseky. co s tím ? Budou nějak sankčně upozorňování ? Jiří
OTÁZKA: Pane řediteli, už i ve sněmovně pátrají, jak to vlastně bylo s tím podivným mýtným tendrem. Už jste byl vypovídat před komisí? Řeknete konečně pravdu? Kuba iMacik
OTÁZKA: Dobrý den , jsem z Hradce Králové a rad bych vědel, zda-li se už konečně dočkáme dálnice do z Parhy přímo do Hradce a potom až do Jaroměřě. Zkuste si nyní projet silnicí v úseku Libišany - HK - Jaroměř a za to máme platit ještě mýtné? Je mi líto, ze je vláda tak měkká v jednání s osobou paní Havránkové. Chtěl bych vědet , kdy bude skutečně celá dalnice Libišany - Jaroměř hotová, do té doby se mě zdá nefér vybírat mýtné na úseku silnice první třídy HK - Jaroměř. Děkuji a přeji Vám hezký den Tomáš
OTÁZKA: Bude mýtné brány používat Policie pro meření rychlosti a sběr nějakých dalších informací? David Řezníček
OTÁZKA: Dobrý den, jenom takový dotázek. Kdyby brány sloužily zároveň jako radary, byl byste pro zvýšení rychlosti na dálnicích na 160 km/hod? Díky za odpověď. psy.co
OTÁZKA: Českými médii proběhla před volbanmi informace, že volební kampaň KDU-ČSL, jejíž ministři prosadili přidělení kontroverzního projektu EM vaší firmě, byla financována stejnou bankou (ERSTE), která financuje velkou část vašich dluhů. Je pravda, že velká část vašich úvěrů je financůvána stejnou firmou (ERSTE - vlastník ČS, a. s.) a jak chcete přesvědčit českého voliče, že to při výběru dodavatel EM nehrálo žádnou roli? Pepa Bazala
OTÁZKA: Máte už vyčíslenou míru "útěku" kamionů z dálnic na vedlejší silnice? Nebylo by naopak lepší uhlíkovou daní v ceně paliva těžkou dopravu na kapacitní silnice s plynulejším provozem přitáhnout, než ji vyhánět na okresky, které přetěžují, ničí, a díky drasticky horší palivové ekonomice mají mnohem vyšší emise? Marek Staněk
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat proč se u nás na dálnicích postavily mítné brány,přesto že lze použít satelitní systém, který je na realizaci údajně levnější a navíc, jestli jsem četl dobře,tak se bude tento modernější systém realizovat na ostatních komunikacích. fidel
OTÁZKA: Přeji dobrý den. Proč si myslíte, že se vybere na mýtném ještě víc peněz a nebudou se spíš hledat způsoby jak se mu vyhnout? Děkuji za odpověď patrick
OTÁZKA: Pane řediteli, vždycky jste zdůrazňovali velkou účast českých firem jako subdodavatelů. Pomáhali vám, nebo spíš škodili? Jak se díváte na české firmy z pohledu spolehlivosti? František Remeš
OTÁZKA: Neuvěřitelné prachy za zastaralý systém a ještě poháněné nějakými motory u dálnic. To si republika koupila pěkný systém. Ve hvězdách
OTÁZKA: Dobrý den. Budou Vaše brány využívány pro měření rychlosti vozidel a následné předání polici v případě překročení rychlosti ? Pokud ano, přibližně od kdy ? Děkuji. Jan
OTÁZKA: dobrý den, kolik loni firma Kapsch vydělala na zřízení mýtného v Čr? děkuji jan bubnik
OTÁZKA: Dobrý den, proč se budovaly nesmyslné brány, když se snímače daly umístit na již existující mosty, čímž by se ušetřilo dost peněz? Plýtvání
OTÁZKA: Preji hezky den. Dotaz: Vám se brány estetickeho hlediska líbí ? Petr
OTÁZKA: Dobrý den, na kolik procent je reálné, že od 1.1.2009 začnou platit i vozy nad 3,5t /aby nebylo šité horkou jehlou/ a jaká je plánovaná sazba na dálnicích, popř. 1. třídách. děkuji Jiří Veselý
OTÁZKA: Dobry den, jak jste se dostal na pozici generalniho reditele firmy Kapsch a jak dlouho tady firma pusobi v CR? Jak dlouho u firmy Kapsch jiz pracujete? Jan Wagner
OTÁZKA: Dobrý den, zeptám se, kolik peněz ročně z vybraného množství zůstává firmě Kapsch a kolik jde zpět do výstavby a udržby silnic? děkuji za odpověď. Václav
OTÁZKA: Zdá se mi to, četl jsem správě, že jste dostali další peníze od státu? Za co? Pavel
OTÁZKA: Neuvěřitelných 22 miliard jste vytáhli z našich kapes…K čemu se vlastně mýto zavedlo, když to nevydělá a jen posíláme peníze Kapschy do Rakouska? Jeste jednou Landa
OTÁZKA: Zdravím, vypadá to, že za chvíli budeme platit mýto i za chůzi po chodníku. Kde se zastaví to ožebračování obyčejných lidí? Kdy budeme platit mýto v osobních autech? Landa Jakub
OTÁZKA: Po republice vyrostla spousta železných bran. Budou se bourat, až přejdeme na satelit? Už brzy chce přece ministr zpoplatnit celou republiku satelitem. Martin

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.