ČTĚTE TAKÉ:
Teleshopping: zázraky se nedějí
Tak to je devětapadesátiletý Němec Horst Fuchs, král českého i evropského teleshoppingu. Vyučený automechanik je nyní kreativním ředitelem firmy WS Teleshopping, která má centrálu ve Vídni a prodává v několika zemích Evropy i v USA.
Své, pro někoho šílené spoty sám vymýšlí. "Málokdo ví, že se podílím nejen na námětu a scénáři, ale i na výběru výrobků. Sám je zkouším," tvrdí Fuchs.
K teleshoppingu se dostal asi před deseti lety. "Dělal jsem pro společnost WS prezentace nových produktů a školil jejich živé předvádění. Všichni byli nadšeni, a když WS vstoupila na pole teleshoppingu, začal jsem spoluvytvářet spoty," bilancuje Fuchs svou kariéru, během níž účinkoval ve více než 50 reklamách.
ČTĚTE TAKÉ |
Díky nim má teď v celé Evropě několik internetových fanklubů. Jeden, i když po zdejším zvyku silně ironický, je i v Česku. Cílem je například Horstova nominace na cenu TýTý...
Fuchs však nejen propaguje, ale také užívá. "Výrobků, jimiž jsem byl unesen, je celá řada. Léta používám prostředek na ochranu laku automobilu," tvrdí. Jeho vášní je však vaření. "Nejdůležitější je nádobí; s tím je zaručena půlka úspěchu. Nemůžu si vynachválit třeba kuchyňského robota Merlin. Těch výrobků je ale více," říká Fuchs.