Česká spořitelna měla výpadky internetového bankovnictví pro firemní klienty již v pondělí dopoledne.

Česká spořitelna měla výpadky internetového bankovnictví pro firemní klienty již v pondělí dopoledne. | foto: Jiří Meixner, iDNES.cz

Českou spořitelnu opět postihl výpadek internetového bankovnictví

  • 11
Česká spořitelna měla ve středu ráno kvůli technickým potížím opět výpadek internetového bankovnictví. Stejné problémy měly s přihlášením do systému klienti největší české banky už v pondělí. Tehdy však nefungovalo ani Klientské centrum.

"V tuto chvíli je již však funkční," uvedl v 11 hodin Jan Holinka z tiskového oddělení ČS. Dodal však, že se klienti ještě mohou setkat s pomalejšími odezvami.

"Od 7:56 se s přestávkami pokouším připojit na Servis 24. Zpočátku, po dobu přibližně jedné hodiny webová stránka zcela kolabovala, od té doby hlásí přetížení z důvodu velkého počtu požadavků," napsal iDNES.cz klient banky Zdeněk Truněček z Benešova nad Ploučnicí.

Kvůli velkému množství klientů, kteří se do internetového bankovnictví spořitelny hlásí, se někteří klienti mohou podle Holinky setkat s delšími odezvami při práci v internetovém bankovnictví, případně se zobrazením upozornění, že mají přihlášení zkusit později. "Snažíme se naše systémy vyladit tak, abychom uspokojili zájem všech klientů," podotkl.

Česká spořitelna měla výpadky internetového bankovnictví pro firemní klienty již v pondělí dopoledne. Zároveň jí nefungovala jedna linka na telefonní bankovnictví a informační linka k sKartě (více čtěte zde).

Velký problém musí se svým internetovým bankovnictvím řešit i další český peněžní ústav - Komerční banka. Jeden z klientů v úterý poukázal na to, že se bez problémů proklikal do interního systému Penzijní společnosti KB. Tam mohl například listovat smlouvami s klienty, snadno zjistit osobní data a zřejmě i smlouvy editovat (více čtěte zde).

,