Ve firmě to vře, píše list Škodovácký odborář, přesuny jsou ale jediným způsobem, jak zachránit lidem práci i peníze.
"Jen například v SKD/CKD centru (logistické centrum, pozn. red.) dojde k přesunu cca 150 zaměstnanců v kulminaci, když před tím došlo k odbourání agenturního personálu. Důvodem je slabší odbyt rozložených vozů do lokality v Indii," zmínil odborářský list. Kromě Indie slábne poptávka i v zemích eurozóny zasažených krizí.
Může se hoditHledáte nové zaměstnání? Vybírejte z nabídky práce na JobDNES.cz. |
Zatímco jiným automobilkám v Evropě prodeje klesají, Škoda Auto v prvním pololetí prodala rekordních 493 tisíc aut. S pokračujícími problémy v eurozóně ale roste nebezpečí, že Škoda okopíruje vývoj za hranicemi. Nepříliš optimisticky se vyjádřil šéf Škody Winfried Vahland. "Druhé pololetí nebude jednoduché. Velmi pečlivě sledujeme trhy a počítáme s podstatně silnějším protivětrem," řekl (čtěte Škoda Auto prodala v prvním pololetí rekordních 493 tisíc aut).
"Škoda může pociťovat rozdíly u některých modelů, zároveň také začínají náběhy výroby nových aut. Z toho důvodu vznikají na některých modelech převisy pracovníků a v jiných oblastech je po nich naopak poptávka," uvedl Škodovácký odborář.
Výroba klesá třeba ve výrobě fabií, vznikl tak převis ve svařovně, lakovně a na montáži. V některých střediscích v lakovně se přešlo na dvě směny místo tří.