Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hradčany zamířily do oblak. ČSA vypravily airbus s reklamou na Prahu

  13:24aktualizováno  13:24
České aerolinie ve spolupráci s hlavním městem vyslaly do vzduchu letadlo s reklamou na Prahu. Stroj, který postupně vyletí na všechny pravidelné linky národního dopravce, v 11:25 odstartoval z Ruzyně do Barcelony. Cílem je přilákat do metropole více turistů.

Dosud největší reklamní plocha realizovaná na letadle v Česku zabírá 170 m². Hradčany, vyobrazené na podkladové bílé a tmavě červené barvě, budou létat v oblacích dva roky a přistávat na desítkách letišť. Počítá se s pravidelnými linkami i speciálními lety.

„Bude přistávat na více než čtyřicítce mezinárodních letišť od Kazachstánu přes Rusko až po země Evropské unie včetně nových destinací, které České aerolinie otevřou v příští letní sezóně. Denně absolvuje minimálně dva a týdně osmnáct letů,“ uvedl Ján Tóth, obchodní ředitel Českých aerolinií (o nových destinacích ČSA čtěte více zde).

Panorama Hradčan doplňují variace citoslovcí „Oooh, Mmm, Yeah, Wow“, které v angličtině vyjadřují třeba údiv, radost či uznání a slogan „Fly to the City of Magic!“, neboli leťte do magického města. Airbus 319 má registrační značku OK-NEP.

„Věříme, že tato ne zcela běžná forma propagace Prahu opět zviditelní, osloví další a širší klientelu a přiláká jí k návštěvě hlavního města České republiky,“ sdělila Nora Dolanská, ředitelka Pražské informační služby (PIS).

Fotogalerie

Spolupráce PIS a ČSA zahrnuje také inzerci v palubním magazínu Review, promítání spotů v letadlech nebo umístění bannerů na webu. Praha zaplatila za zakázku 4,9 milionu korun bez DPH. Původně plánovala Praha akci v této ceně jen na rok.

Přelakování barev letounu zajišťovala irská společnost Eirtech Aviation v Římě. Realizace polepu zabrala čtyřem specialistům přes 26 hodin. Celková plocha samolepek je více než 170 m², což je zatím nejrozsáhlejší zakázka realizovaná v Česku. Plocha odpovídá zhruba jednomu tenisovému kurtu pro dvouhru.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Kromě posilování prodejů v maloobchodu zrychlily v létě prodeje plechovkových...
Pivo v plechovkách stále roste. Prodalo se ho až o 80 procent víc než loni

Obliba piva z obchodních řetězců, a zejména toho plechovkového, dál roste v neprospěch moku prodávaného v hospodách. Potvrzují to odhady Českého svazu pivovarů...  celý článek

Václav Vachta, šéf sítě zdravotnických zařízení EUC.
Největší síť poliklinik EUC nakupuje v Ostravě. Letos utrží 2,5 miliardy

Jeden z největších soukromých hráčů ve zdravotnickém byznysu, skupina EUC, přikupuje devatenáctou polikliniku. Cenu za ostravské zařízení Mephacentrum...  celý článek

Máslo (ilustrační snímek)
Z ceny másla mají řetězce polovinu, ministerstvo kontrolu cen vítá

Máslo do Vánoc ještě zdraží, ale pomaleji než dosud. Za rok jeho cena stoupla o 45 procent. Podle dokumentu ministerstva zemědělství o vývoji trhu s mléčnými...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.