Jak uvedl britský deník The Independent, oděvní řetězec se lidem omluvil s tím, že podobnost byla zcela náhodná.
„V H&M se vždy snažíme nabízet produkty, o kterých jsme přesvědčeni, že je naší zákazníci ocení. Motiv na ponožkách představuje figurku Lego. Jakýkoliv jiný význam je zcela náhodný a omlouváme se, pokud tento motiv někoho urazil,“ sdělil mluvčí společnosti.
Zpráva o kontroverzních ponožkách přichází jen několik týdnů poté, co se společnost H&M omlouvala zákazíkům za kampaň, kterou kritizovali jako rasistickou.
Řetězec na začátku roku prezentoval černošské dítě v mikině se sloganem „nejhustší opice v džungli“. Akcie společnosti reagovaly poklesem na devítileté minimum. (Více si můžete přečíst v článku Rasismus je drahý špás. Akcie H&M se propadly na devítileté minimum).
Aby toho nebylo málo, pobouření lidé kvůli kampani poničili několik obchodů H&M v Jižní Africe. Řetězec se tam nakonec z bezpečnostních důvodů rozhodl dočasně zavřít všechny pobočky. (Více v článku Rasistická kampaň H&M má dohru. Řetězec zavírá obchody v Jižní Africe).