Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Poplatky za rozvoz neúčtujeme, trvá na svém KFC. Nespokojencům dá poukázky

  19:21aktualizováno  19:21
Zástupci řetězce rychlého občerstvení KFC dál trvají na tom, že jejich rozvozová služba, která si účtuje výrazně vyšší ceny než za prodej v restauracích, neobsahuje žádné poplatky. Zároveň se ale omlouvají za zmatky, které novinka způsobila, a nespokojeným zákazníkům nabízí jako „odškodné“ poukázky.

KFC zavádí v Čechách dovážkový servis. | foto: KFC

Polská společnost AmRest, která restaurace KFC v Česku provozuje, minulý týden spustila službu rozvozu k zákazníkům domů. Na speciálním webu, který kvůli tomu firma zřídila, mimo jiné slibovala, že rozvoz je zdarma.

Tak to ale v praxi nebylo. Účtován sice nebyl žádný extra poplatek, ale zákazníci si začali všímat, že stejné pokrmy jsou o třetinu dražší, než kdyby si je koupili v provozovně. A že levněji jim je doveze i jiná služba specializovaná na rozvoz jídel.

Na sociálních sítích také zákazníci kritizovali, že přirážka platí pro každý pokrm v objednávce zvlášť. Což ve finále vyjde mnohem dráž, než když se účtuje běžný (ale jediný) poplatek za rozvoz (více o problematických rozvozech jsme psali zde).

Poplatek neúčtujeme, trvá na svém zástupce firmy

Server iDNES.cz požádal v pondělí české zastoupení KFC o reakci. Ta e-mailem dorazila v úterý. Market director českého KFC Libor Hubík se v ní „omlouvá za nejasnosti způsobené informacemi na nedávno spuštěném webu“.

Fotogalerie

Rád prý tedy využije příležitosti, aby situaci napravil a fungování služby objasnil. Je ale otázkou, do jaké míry se mu to v následném nekonkrétním a samochválném vysvětlení povedlo.

Hubík totiž argumentuje následovně: „V KFC máme v jednotlivých restauracích nastavenou rozdílnou cenovou politiku, kterou určuje řada faktorů. Ty jsou dány naším cílem vždy poskytovat zákazníkům prvotřídní servis a podávat pokrmy v nejlepší kvalitě. Na podobném principu funguje i nová služba KFC Rozvoz, která je provozována jako samostatná obchodní jednotka a má rozdílnou cenovou politiku ve srovnání s restauracemi.“

Navíc dál přes veškeré výtky trvá na tom, že rozvoz je bezplatný. „Je také důležité zmínit, že ceny uváděné na rozvozovém webu jsou konečné částky, které zákazník při obdržení objednávky zaplatí. Z tohoto pohledu nejsou za doručení účtovány žádné další poplatky,“ vykládá Hubík ceník.

KFC řeší i „ilegální jednání“ s falešným profilem

Zároveň však k omluvě společnost přidává i nabídku blíže neupřesněných poukázek pro zákazníky, kteří s rozjezdem spokojeni nebyli. O tu se mohou zákazníci, kteří službu využili mezi 1. a 6. červnem, napsat na e-mailovou adresu info@kfcrozvoz.cz. Pro ověření je třeba požadavek odeslat ze stejného e-mailu, jaký zákazníci zadávali při objednávce.

Zároveň Hubík sdělil, že firma řeší falešný profil, který někdo založil na Facebooku v reakci na událost a „jménem KFC“ vulgárně urážel stěžující si zákazníky. „Společnost KFC v současné době toto ilegální jednání aktivně řeší a vyvíjí maximální úsilí, aby zamezila vzniku podobné situace v budoucnu,“ dodal Hubík.

Autor:



Nejčtenější

Škoda je Popelkou Volkswagenu. O superb přijdeme, říká šéf odborářů

Škoda Superb Black Crystal

Podle odborového předáka největší tuzemské automobilky je to už jasné. Škodovka přijde o superb, vlajková loď firmy s...

Nový ford i milion. Stát vybral šťastlivce, kteří sbírali účtenky

Účtenkovka při svém startu uživatele zarazila šíří požadovaných povolení.

Ve středu proběhlo vůbec první slosování státní účtenkové loterie. Kolem sedmé hodiny večerní, kdy měly být na adrese...



Rakousko má další úsek dálnice z Vídně do Brna hotový. Česko pořád nic

Slavnostní otevření pětikilometrového úsek D3 mezi Veselím nad Lužnicí a...

Řidiči, kteří se chystají na vánoční trhy do Vídně a pojedou přes Mikulov, potkají po cestě nové orientační cedule....

Zlatá neděle bude se staženými výlohami. Obchody teď posilují výprodeje

Vlna povánočních slev 28.prosince v Plzni

Blíží se Černý pátek a s ním největší výprodejová akce roku. Z marketingového a obchodního hlediska je pro prodejce...

Zaměstnanci Amazonu udávají nadřízené. Nejaktivnější mohou vyhrát dron

(Ilustrační snímek)

Vedení francouzské divize Amazonu vymyslelo kontroverzní soutěžní hru. Zaměstnanci skladu amerického internetového...



Další z rubriky

Ne vždy se mají Němci lépe. Stejná značka másla byla v českých regálech kvalitnější

Máslo

O kvalitu másla se na rozdíl od Němců bát nemusíme. I když většina předchozích testů dvojí kvality potravin ukazovala...

Inspekce zabavila tuny ořechů a fíků, obsahovaly karcinogenní látku

Testy prokázaly přítomnost aflatoxinů ve zdraví nebezpečném množství.

Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) nevpustila na český trh přes 26 tun lískových ořechů a sušených fíků....

Místo papíru displej. České obchody přecházejí na digitální cenovky

(Ilustrační snímek)

Do regálů v obchodech se dere digitalizace. V Česku zavádějí elektronické cenovky například prodejny Tchibo, v trendu...



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.