Mluvčí společnosti Tomáš Kika uvedl, že za zpožděním je špatné počasí v Evropě a nedostatek prostoru ve vzduchu. Původní informaci o technických problémech na jednom letadle, kterou iDNES.cz poskytla pracovnice call centra, opravil.
Redakci na zpoždění upozornila jedna nespokojená cestující. Letenku měla koupenou téměř měsíc, těšila se na pět dní strávených ve východošpanělském přístavu.
"Teď z toho budou jen tři dny," povzdychla si zákaznice Sky Europe s ohledem na skutečnost, že zítra bude muset místo užívání si pobytu odpočívat.
Společnost ji o zpoždění informovala až v pátek večer. Dispečerka jí dala na výběr: buď dostane zpět pět tisíc korun, které zaplatila za letenku, nebo musí počkat do 23 hodin na opožděný odlet.
|
Kolika dalších lidí se patálie Sky Europe s porouchaným letadle ještě týkají, operátorka ani tiskový mluvčí společnosti Tomáš Kika nevěděli. "Tak velké zpoždění ale má jen let do Alicante," ubezpečil Tomáš Kika.
O zákazníky, které se nepodařilo zkontaktovat přes údaje uvedené do firemních dotazníků, bylo prý postaráno na letišti. "Mají teplou stravu a další předepsané náležitosti," řekl Kika iDNES.cz.
Před měsícem společnost přišla kvůli dluhům o jeden stroj, který zadrželo vedení pařížského letiště Orly. Další letadla podle agentury APA na čas uvízla na letištích v Sofii a Bukurešti