Restaurace McDonald’s v čínském Pekingu

Restaurace McDonald’s v čínském Pekingu | foto: Reuters

McDonald‘s v USA rozšíří snídaňové menu, chce přilákat více zákazníků

  • 33
Po přibližně patnácti letech restaurace McDonald‘s mění svou nabídku snídaní. Důvodem je podle vedení firmy nedostatek zákazníků v ranních hodinách. Ti totiž raději než v McDonald‘s snídají jinde. Změnit by se menu mělo v listopadu. Jeho nové položky nejspíš budou sázet na velký podíl masa.

Podle interních dokumentů, které ve středu získal server Bussines Insider, budou novými přírůstky na menu restaurací zvětšené verze McMuffinu, McGriddle a Biscuitu (poslední dvě jídla se v Česku nenabízejí). Nové varianty by oproti těm starým údajně měly obsahovat třikrát více masa.

Tržby McDonald‘s v USA v posledních letech sice rostou, zákazníků však ubývá, informuje CNN. „V oblasti snídaní máme velkou konkurenci,“ sdělil médiím Stephen Eastbrook, šéf společnosti. „Stále tam trochu ztrácíme. To chceme zlepšit,“ dodal.

„Inovace menu je ohledně prodejů velmi důležitá,“ řekl deníku USA Today analytik Neil Saunders. „McDonald‘s v tom není úplně špatný, ale podle mého názoru to jeho konkurence, jako třeba Burger King, dělá lépe. Jejich sezónní nabídky přitáhnou pozornost zákazníků mnohem víc,“ dodal.

Velkou změnu nabídky snídaní McDonald’s udělal naposledy před 15 lety, kdy v USA uvedl McGriddle. Nové zákazníky se firma poslední dobou snaží získat i změnami receptur. V září například začala nabízet burgery bez konzervantů (psali jsme zde).