„Za devatenáct let konání soutěže jsem se přesvědčila, že slušných podnikatelů, za jejichž úspěchem stojí poctivá práce, je v naší zemi mnoho. Často o nich ovšem nevíme. Chtěla bych proto vyzvat veřejnost, aby nám pomohla tyto podnikatelské osobnosti objevit,“ vyzývá k nominacím Magdalena Souček, vedoucí partnerka EY v České republice a v části regionu střední a jihovýchodní Evropa.
Pošlete svůj tipPro přihlášení do soutěže i nominaci slouží formuláře na oficiálních stránkách podnikatelroku.cz. |
Soutěže se mohou zúčastnit jak podnikající fyzické osoby, tak (spolu)vlastníci obchodní společnosti s rozhodujícím vlivem na její řízení. Firma však musí mít alespoň osm zaměstnanců a existovat nejméně dva roky.
Vítěz, který bude znám v březnu příštího roku, bude následně Česko reprezentovat na světovém finále v Monte Carlu.
Vítězem posledního ročníku se stal majitel společnosti Agrostroj Pelhřimov Lubomír Stoklásek. Ten také zasedne v čele poroty, která z okruhu přihlášených podnikatelů vybere nového českého šampiona. Vedle ekonomických kritérií posuzují porotci i osobnost soutěžícího, jeho čestnost a poctivost, strategickou orientaci či inovace.
Kromě hlavní kategorie se budou na slavnostním večeru 5. března udělovat i další ceny pro technologického, začínajícího a společensky prospěšného podnikatele.
Čtenáři iDNES.cz pak v lednu rozhodnou v anketě o ceně pro nejlepší podnikatelský příběh. Udělovat se bude už podeváté, naposledy ji získala Petra Plemlová z firmy Unuodesign.
EY Podnikatel roku
|